וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העקשנות משתלמת: דב ילין ויאיר לפידות פתחו מחדש את ההסכם עם לידר וקיבלו תוספת משותפת של 4.7 מיליון שקל

טל לוי

4.9.2007 / 10:06

לידר שוקי הון שילמו לפני שנה 15 מיליון שקל עבור 50% מבית ההשקעות ילין לפידות



מתברר ששווה לפתוח חוזים גם לאחר שנחתמו: דב ילין ויאיר לפידות יקבלו תוספת של 4.7 מיליון שקל מחברת לידר שוקי הון: כל אחד מהשניים יקבל חמישה תשלומים של 466 אלף שקלים - צמוד למדד המחירים לצרכן.



בכך תגיע, כנראה, לסיום אחת מעסקות הרכישה המפתיעות שנערכו בשוק ההון.



לפני כשנה רכש בית ההשקעות לידר שוקי הון 50% מבית ההשקעות ילין-לפידות תמורת 15 מיליון שקל. ביוני 2006 היה ילין לפידות בית השקעות קטן יחסית שניהל בקושי מיליארד שקלים. שנה מאוחר יותר, ילין לפידות הוא כבר בית השקעות גדול המנהל כ-8 מיליארד שקלים. ילין לפידות נחשב לסיפור הצלחה הן מבחינת התשואות שהוא מציג והן מבחינת קצב הצמיחה המהיר שהוא מפגין.



מחיר של 15 מיליון שקל עבור חצי מבית השקעות שמנהל פחות ממיליארד דולר יכול להירשם, בדוחק, כעסקה סבירה, אולם מחיר שכזה עבור בית השקעות שמנהל כ-8 מיליארד שקלים הוא כבר נמוך במיוחד.



בלידר היו כנראה נחושים לשמור על האווז שמטיל ביצי זהב (בדמות דמי ניהול) ולכן הסכימו לפתוח מחדש את החוזה למרות שכבר נחתם. מנהלי השקעות טובים הם מצרך נדיר בשוק ההון ולא חסרים בתי השקעות שיהיו מוכנים לשלם סכומים נדיבים יותר. בלידר כל כך מעוניינים בשירותיהם של ילין ולפידות עד כי הם מוכנים להעלות רטרואקטיווית את מחיר ההשקעה שלהם בחברה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully