וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכן שחקנים תובע מבית"ר יירושלים מיליון שקל: "הציגו אותי כשקרן"

כרמל בן צור

4.9.2007 / 9:55

לכטר גורס כי בית"ר ניהלה את מסע ההשמצות כדי להסיט את האש מפרסומים אחרים שהיו באותה העת



סוכן השחקנים דניס לכטר הגיש לבית משפט השלום בתל אביב תביעת לשון הרע בסך מיליון שקל נגד מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים, בטענה שהמועדון ערך מסע פרסומים במטרה להשחיר את תדמיתו הציבורית והמקצועית תוך כדי הצגתו כמטריד, סחטן ושקרן.



לפי הנטען, מסע הפרסומים קשור למחלוקת שהתגלעה בין לכטר לבית"ר בעניין שחקן הקבוצה הגנאי דרק בואטנג, שלכטר הוא סוכנו. בתביעה שהגיש לכטר, באמצעות עו"ד ערן לב, נטען כי העברתו של בואטנג מקבוצת AIK סולנה השוודית לבית"ר נבעה מפעילותו.



לכטר גורס כי בית"ר ניהלה את מסע ההשמצות נגדו, בין היתר, כדי להסיט את האש מפרסומים אחרים שהיו באותה העת, שמתחו ביקורת על מדיניות רכישת השחקנים של בית"ר תוך העלאת חשדות לפעולות בלתי תקינות.



תביעתו של לכטר מתייחסת לכמה פרסומים שהופיעו באתרי ספורט. באתרים נכתב כי בואטנג שוקל לפנות למשטרה בעקבות הטרדות מצד לכטר, וכי לפי בית"ר, לכטר מטריד את השחקן ומנסה לטרפד את הישארותו בקבוצה הירושלמית. עוד נכתב כי ההנהלה הירושלמית גורסת כי לכטר דורש מהקשר הגנאי סכומים שאינם מגיעים לו.



על פי התביעה, בסוף ינואר 2007 שיגר בא כוחו של לכטר מכתב לבית"ר, שבו נטען כי הכתבות מהוות הוצאת דיבה. בית"ר נדרשה להשיב אם היא עומדת מאחורי המיוחס לה בכתבות. ואולם, אף שחלפו יותר משישה חודשים מיום מסירת המכתב, לא טרח המועדון להגיב לדברים. באי מתן תגובה, נטען, יש משום הודאה בכך שהדברים במסגרת הפרסומים אכן נאמרו בשם המועדון ומטעמו. בבית"ר ירושלים סירבו להגיב לדברים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully