וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ECI בחוזה גדול עם בהרטי ההודית

שירלי יום-טוב

4.9.2007 / 13:16

אי.סי.איי תרחיב את הרשת האופטית של בהרטי בחוזה של 50 מיליון דולר. מחיר המניה עדיין נמוך ב-6.5% מהמחיר בעסקת המכירה

חברת ECI זכתה בחוזה גדול, עם חברת הטלקום ההודית, בהרטי (Bharti Airtel). יצרנית ציוד התקשורת הישראלית תרחיב עבור בהרטי רשת תקשורת אופטית בהיקף מוערך של עשרות מיליוני דולרים. גורמים בשוק העריכו כי ההיקף מגיע ל-50 מיליון דולר. התרומה הצפויה לאי.סי.איי משמעותית גם בשל התקופה הקצרה של החוזה - שנה אחת בלבד.

לבהרטי יש למעלה מ-42 לקוחות בהודו, רובם המוחלט לקוחות סלולר. היא תעשה שימוש בפתרון ה-XDM של אי.סי.איי כדי להרחיב את רשת התקשורת שלה מקיבולת של 2.5 גיגה בייט ל-10 גיגה בייט ולספק שירותי תקשורת לאזורים מרוחקים שאליהם עדיין לא הגיעה. בהרטי היא לקוחה קיימת של אי.סי.איי ומוגדרת כלקוח אסטרטגי בשל גודלה.

אי.סי.איי נהנתה בשנתיים האחרונות מהתרחבות המכירות בתחום הרשתות האופטיות, ורפי מאור, מנכ"ל החברה, אמר לא אחת כי עיקר הביקוש מגיע מחברות תקשורת סלולרית באזורים מתפתחים, בהם הודו ורוסיה.

ברבעון השני היו הכנסות חטיבת התקשורת האופטית (שאוחדה עם חטיבת הדאטה המקרטעת) 109 מיליון דולר, עלייה של 15% ביחס לרבעון המקביל. הרווח התפעולי של החטיבה היה 5.5 מיליון דולר.

בשבוע שעבר הודיעה אי.סי.איי על חוזה נוסף באסיה, בהיקף מוערך של מיליוני דולרים בודדים. וייטל(Viettel) , חברת תקשורת בוייטנאם, בחרה גם היא בפתרונות אופטיים מסוג XDM וגם פתרונות לגישה בפס רחב, להרחבת רשת תקשורת בוייטנאם.

בשבוע שעבר אישרה אסיפת בעלי המניות של אי.סי.איי את מכירת החברה תמורת 1.2 מיליארד דולר לקבוצת משקיעים ובראשם Swarth של שאול שני וקרן אשמור. מחיר מניית אי.סי.איי בעסקה עומד על 10 דולר, ובכל זאת המניה נסחרת עדיין במחיר נמוך יותר - 9.35 דולר - הנחה של 6.5% ביחס למחיר בעסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully