וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תהל מקבוצת קרדן מתרחבת בסין: רכשה שישה מתקנים לטיפול במים ב-12 מיליון יורו

נתן שבע

4.9.2007 / 16:40

מדובר בעסקה ראשונה לחברה בסין; תהל מתכוונת להשקיע 64 מיליון יורו בסין



תהל, חברת התשתיות מקבוצת של יוסף גרינפלד ואבי שנור, חתמה על עסקה ראשונה בסין. החברה חתמה ביחד עם מומחים מקומיים בסין, הפעילים בתחום המים, על הסכם לרכישת כ-88% מחברת Huanke Water Tianjin - תמורת 12 מיליון יורו. יתרת מניותיה של החברה הסינית מוחזקת על ידי חברה ממשלתית.



Huanke Water מחזיקה בזכיונות להפעלת שישה מתקנים לטיפול במים, ארבעה מתוכם בעיר Tianjin והשניים הנוספים בפרובינציית Shandong. המתקנים נבנו על ידי החברה הסינית בשיטת B.O.T - הקמה ותפעול של פרויקט בתחום התשתיות לתקופה ארוכה על ידי גוף עסקי, כשבסוף התקופה הוא חוזר לידי הממשלה.



הסכמי הזיכיון להפעלת המתקנים הם לתקופות העומדות בממוצע על כ-20 שנה. ששת המתקנים פעילים ומפיקים יחד כ-198 אלף מטר מעוקב ליום. לאחר הרחבה ושיפור של המתקנים, המתוכננים להתבצע בשלוש השנים הקרובות, צפויה תפוקת המתקנים לעלות לכ-292 אלף מטר מעוקב ביום.



תהל הקימה ביחד עם שותפיה הסינים חברה משותפת שנקראת KWIG, באפריל השנה. תהל מחזיקה בכ-66.6% מן המיזם. לפי תנאי העסקה אז, תהל מממנה את הפעילות הראשונית של החברה, השקיעה 22.5 מיליון יורו וכן תעמיד הלוואות בהיקף של עד 41.1 מיליון יורו.



היום הודיעה החברה, כאמור, על עסקה ראשונה של המיזם. בכוונת המיזם המשותף של קרדן והסינים להשקיע כ-64 מליון יורו (כולל ההשקעה הנוכחית) בחמש השנים הקרובות. זאת, בפרויקטים שונים בתחום תשתיות המים בסין.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully