וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי מויאל יצא לחופשה בעקבות חקירת אי סדרים בעירייה

יהונתן ליס

4.9.2007 / 19:53

ראש העיר שדרות: איני מוכן שיאמרו שמחאת תושבי העיר קשורה בחקירה; אתמול פשטו חוקרי יאח"ה על משרדי העירייה



מאת יהונתן ליס ומיכל גרינברג



ראש העיר שדרות, אלי מויאל, הודיע היום (שלישי) על יציאה לחופשה ללא הגבלת זמן, בעקבות חקירת המשטרה בחשד לאי סדרים בהתנהלות העירייה. "החלטתי לצאת לחופשה בכדי שאיש לא יאמר שהמחאה של שדרות קשורה לחקירה נגדי" אמר מויאל ל"הארץ". אתמול פשטו חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) על משרדי העירייה.



לדברי מויאל הבוקר החל להתכונן להפגנה המתוכננת של תושבי שדרות מחר בירושלים. "מיד התחילו שמועות בעיר שאני נאבק על שדרות כדי לדחוק הצידה את החקירה שלי. אני לא מוכן לשמועות כאלו. אני אצא לחופשה, אאפשר לעובדים להיחקר ולמשטרה לעשות את עבודתה".



מויאל הכריז כבר פעמים רבות כי הוא שמח על חקירת המשטרה ועל ההזדמנות להוכיח את חפותו. במקומו מונה ממלא המקום, אורן מלכא.



בחודש יולי פורסם בערוץ 10 כי מויאל צפוי להיחקר בגין חשד לאי סדרים כספיים בשני עניינים שונים: האחד נוגע למסירת עבודה וזירז מכרזים בעבור חברת "אסום" שנבחרה לבצע את עבודות המיגון בשדרות, כאשר אחיו של מויאל משמש עורך דינה; והשני נוגע לתשלומים בעבור עבודות צביעה שאינן קשורות לנושא המיגון.



גורמים בחקירה אמרו לפני כמה חודשים כי הועבר אליהם מידע מצד גורמים שונים, וביניהם כאלה הנחשבים ליריבים של מויאל, בנוגע להתנהלותו של ראש העיר. במשטרה התקשו לקבוע עד כמה מוצקות הטענות, בשל סבך האינטרסים של הגורמים המתלוננים. מויאל אמר כי הסוגיות הנוגעות לביצוע עבודות הצביעה כבר הובררו בבית משפט, וכי מסירת העבודה ל"אסום" נעשתה בהתאם לנהלים של פיקוד העורף.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully