וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב: פתיחה חיובית של ספטמבר בארה"ב ובאירופה צפויה למשוך את הבורסה ליום נוסף של עליות

מיכאל רוכוורגר

5.9.2007 / 8:18

מניות הנדל"ן אשר סבלו מירידות חדות בתקופה אחרונה עשויות להמשיך ולתקן כלפי מעלה



הבורסה בתל אביב צפויה לפתוח את יום המסחר הרביעי בשבוע בעליות בהמשך לעליות שנרשמו אתמול ועל רקע עליות השערים במדדים המובילים שנרשמו אמש בארה"ב והמשך העליות בבורסות אירופה.



» דיון חם על המתרחש בבורסה - עכשיו ב-TheMarker Cafe



המסחר בתל אביב התנהל אתמול בתנודתיות שמאפיינת אותו זה מספר ימים. בסיכומו של היום, עלה מדד המעו"ף ב-0.74%, מדד תל אביב 100 עלה ב-0.7% ומדד התל טק 15 הוסיף 1.35%. עליות מחירים נרשמו גם בשוק הסולידי כשהשחרים הארוכים טיפסו בחצי אחוז והגלילים הצמודים הוסיפו 0.3%.



מחזור המסחר אתמול היה נמוך מהרגיל בתקופה האחרונה והסתכם בכ-1.3 מיליארד שקל. לאחר סיום עונת הדו"חות למחצית הראשונה של השנה, ולפני החגים שצפויים להתחיל בשבוע הבא, המשקיעים באחד העם ככל הנראה מעדיפים לבצע הערכת מצב מחודשת לגבי ההתרחשויות האחרונות. כמו בעבר, גם בעתיד ההתפתחויות בארה"ב צפויות להכתיב את הטון ולהשליך על המתרחש בבורסה בתל אביב וככל הנראה גם בשאר המקומות בעולם.



בארה"ב נפתח חודש המסחר החדש בעליות שערים נאות של כל כל המדדים המובילים. פרסום נתוני מקרו חיוביים, לגבי הירידה בהוצאות הבנייה, וכן נתונים טובים של מכירות הטלפון הסלולרי של חברת בנוסף להמלצה חמה למניית , הובילו לעליות השערים.



בסגירת המסחר עלה מדד הנאסד"ק בכ-1.3% , מדד הדאו ג'ונס הוסיף 0.7% ומדד ה-S&P500 עלה בכ- 1.1%. גם בבורסות אירופה נרשמו עליות שערים אתמול. בורסות לונדון ופרנקפורט נסגרו בעלייה של 1% ובורסת פאריס הוסיפה 0.4%.



בקרב המניות, מניות חברות הנדל"ן אשר סבלו בתקופה האחרונה מירידות חדות של עשרות אחוזים עשויות להמשיך ולתקן כלפי מעלה, בהשראת מניות הנדל"ן הכבדות - .



מדד הנדל"ן עלה אתמול ב-1% אחרי צניחה של 23% מאז תחילת מאי, כאשר חודש אוגוסט השלים ארבעה חודשים רצופים של ירידות במדד הנדל"ן.



מניית , עשויה לעורר את עניין המשקיעים גם היום. אתמול נעצרו לחקירה, גיל אגמון, מנכ"ל דלק מוטורס ודלק רכב ויורם מזרחי סמנכ"ל התפעול של החברות, בחשד לביצוע עבירות השוחד. המסחר במניית החברה הופסק במהלך היום. את החודש סיימה מניית דלק רכב בירידה של 1.3%.



בקרב מניות הדואליות, פערי ארביטראז' חיוביים: תפתח בפער של 0.84%, בפער של 1.2%, בפער של 0.78% בפער של 1.1%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully