וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת הייעוץ Deloitte בריטמן אלמגור תבצע עבודות ל-Johnson & Johnson ול-Honeywell

עידו סולומון

5.9.2007 / 11:11

הקבוצה תייעץ בתחום ההון האנושי; ההתקשרות עם Honeywell היא למספר חודשים



קבוצת הייעוץ של פירמת ראיית החשבון והייעוץ Deloitte בריטמן אלמגור נבחרה להוביל עבודת ייעוץ בתחום ההון האנושי עבור יצרנית ציוד התעופה האלקטרוני האמריקאית Honeywell. בנוסף, תקח הקבוצה חלק בפרויקט של Johnson & Johnson העולמית בתחום ההון האנושי, שהיקפו עשרות מיליוני דולרים. הכנסות של Deloitte בריטמן אלמגור משני הפרויקטים מסתכמות בלמעלה מ-4.5 מיליון שקל.



ההתקשרות עם Honeywell היא למספר חודשים ובמסגרתה מבצע צוות ההון האנושי בראשותו של ד"ר ג'וזף פרס תכנון והגדרה של פורטל משאבי אנוש לעובדים, מנהלים ומנהלי משאבי אנוש בחברה. בימים אלה מתקיימים מגעים להמשך ההתקשרות בין הצדדים מעבר לתקופת ההתקשרות הראשונית.



בחברת מוצרי הצריכה והתרופות Johnson & Johnson מוביל צוות גלובלי של Deloitte העולמית פרויקט ייעוץ בנושא מיקור חוץ של תהליכי משאבי אנוש. צוות ההון האנושי של Deloitte בריטמן אלמגור נבחר להצטרף לפרויקט העולמי, שיימשך כשלוש שנים.



מיכל זימלר, ראש קבוצת הייעוץ ב-Deloitte בריטמן אלמגור, מציינת כי "ההתמקצעות של קבוצת הייעוץ בארץ בשנים האחרונות והעובדה שצברנו ניסיון ייחודי ומתקדם מאפשרות לנו לנהל פרויקטים בחו"ל עבור לקוחות אסטרטגיים גלובליים. עבודה בחו"ל מעשירה את הצוות הישראלי ומאפשרת לנו לתרום ללקוחותינו הישראלים ידע חדשני וגלובלי מוכח".



Deloitte העולמית היא אחת הפירמות המובילות בעולם למתן שירותים מקצועיים, עם מחזור של למעלה מ-23 מיליארד דולר בשנת הכספים 2007. קבוצת הייעוץ של Deloitte‏ פועלת ב-140 מדינות בקירוב ודורגה לפי מחקר שנערך על ידי חברת גרטנר כחברת הייעוץ השנייה בעולם וכראשונה בארה"ב. בתחום ההון האנושי Deloitte היא הפירמה השנייה בגדולה בעולם, עם 8,000 יועצים ומחזור של 1.5 מיליארד דולר בשנה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully