וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מנסה לשמור על ההובלה בשוק נגני המדיה: צפויה לחשוף דגמי iPod חדשים השבוע

סוכנויות הידיעות

5.9.2007 / 12:19

הדגמים החדשים, עליהם תכריז אפל היום יסייעו לה להתמודד עם איבוד שותפות ב-iTunes



אפל צפויה לחשוף דגמי iPod חדשים השבוע, ולחדש את ההתרגשות מהמוצר, בימים שבהם העריקות של שותפותיה של החברה מתחילות לפגוע בהובלתה של iPod בתחום נגני המדיה.



אפל עדיין לא חשפה את תוכן הצהרותיו של סטיב ג'ובס באירוע שיתקיים היום בסן פרנסיסקו, אבל אנליסטים מעריכים כי iPod יקבל מסך מגע גדול וה-iPod נאנו יקבל גרסה דקה יותר.



בנוסף, ישנן השערות כי ג'ובס עשוי להציג iPod עם יכולת לרכוש ולהוריד שירים בצורה אלחוטית, או שסופסוף יודיע ג'ובס על האפשרות לרכוש את שירי הביטלס בחנות המקוונת iTunes.



ייתכן שאפל זקוקה יותר מתמיד להחזיק בהובלה שלה בשוק, מכיוון שבימים אלה יש עוד ועוד שותפות של אפל בחנות iTunes שאינן מרוצות משיתוף פעולה זה. NBC, למשל, הביעה את חוסר שביעות רצונה מתמחור התכנים שלה המוצגים בחנות המקוונת. מוקדם יותר השנה הודיעה יוניברסל כי היא לא תחדש את חוזה מכירות השירים שלה עם iTunes, והשאירה את האופציה לחתום חוזה עם חנויות מוסיקה אחרות פתוחה לגמרי.



מכירות iPod היוו 29% מהכנסותיה של אפל ברבעון השני, שהסתכמו ב-5.4 מיליארד דולר, והדגמים החדשים צפויים להגיע למדפי החנויות לקראת עונת הקניות לחגים.



"נדמה כאילו המתחרים של אפל תמיד מנסים לחקות את הדור החדש של המוצרים של אפל. קשה למתחרותיה להוביל בתחום", אמר מייקל גרטנברג, אנליסט מחברת המחקר גרטנר.



באופן כללי, מניית אפל נמצאת בסימן עלייה מאז שהחברה הודיעה על מסיבת העיתונאים, והיא עלתה ב-13.5% במהלך השבוע האחרון. ביום חמישי המנייה קפצה ב-4.1% ונסגרה במחיר של 144.16 דולר בבורסת נאסד"ק.



אפל גם קיבלה חיזוקים משתי חזיתות נוספות: אחת מחברת מחקר השוק iSuppli שטענה שמכשיר ה-iPhone הוא הטלפון הסלולרי החכם הנמכר ביותר בארה"ב ביולי, ואחת מכיוון חבר פייפר ג'פרי, שטענה שמכירות ה-iPhone ומחשבי מקינטוש טובות מהמצופה.



עדכון הדגמים של ה-iPod הכרחי כדי לשמור על הובלה בתחום נגני המדיה. דגמיו השונים של ה-iPod מהווים 7 מתוך 10 הנגנים הנמכרים ביותר בארה"ב.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully