וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן חלוץ שוקל את תפקיד מנכ"ל הרכבת

נעה גרטי

5.9.2007 / 12:58

ועדת האיתור של דירקטוריון רכבת ישראל מחפשת מנכ"ל. הפעם נקבעו דרישות סף גבוהות מהקבוע בחוק

הועדה לאיתור מנכ"ל של חברת רכבת ישראל התכנסה אתמול לישיבתה הראשונה וקבעה את סדרי עבודתה והקריטריונים לבחירת המנכ"ל הבא של הרכבת. לוואלה! עסקים נודע כי הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ הביע התעניינות בתפקיד, כך שלשוקלים התמודדות אנא הביאו בחשבון את חלוץ כיריב.

יו"ר ועדת האיתור הוא אייל קשפיצקי דירקטור מטעם הציבור, וחברים בו - בועז סופר, סגן בכיר למנהל רשות המיסים ועוזי יצחקי סמנכ"ל בכיר לתנועה במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים. נציג רשות החברות הממשלתיות משמש כמשקיף. מחר תפרסם הוועדה בעיתונים מודעות הקוראות למתאימים להציע את מועמדותם.

הוועדה החליטה לקבוע דרישות סף גבוהות מהקבוע בחוק ולדרוש מהמועמדים לתפקיד לפחות 8 שנות ניסיון. בנוסף החליטה הוועדה לתת יתרון לבעלי ניסיון מוכח בניהול מערכות בהיקף גדול. הוועדה מתכוונת לקיים דיונים רצופים ומקווה לסיים את עבודתה בתוך חודש וחצי.

קשפיצקי מסר, כי "אנו רואים בניהול הרכבת בשנים הקרובות לא רק אחד התפקידים הבכירים במגזר העסקי אלא גם שליחות ומנהיגות בהגשמת היעדים הלאומיים בה הרכבת משמשת אחד מקטרי הצמיחה המרכזיים ואנחנו מקווים כי מנהלים רבים במשק יראו עימנו עין בעין את היעדים ויענו לפנייתנו".

הדירקטוריון יחליט על המועמד המועדף לתפקיד וזה יוגש לאישור שרי התחבורה והאוצר וועדת שפניץ לבחינת מינויי בכירים במגזר הציבורי.

הדירקטוריון יתפנה בימים הקרובים להכרעה בסוגיית ממלא המקום של המנכ"ל. לינצ'בסקי, המנכ"ל היוצא, יעזוב באוקטובר ויתחיל את תפקידו באפי אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully