וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנת ראש השנה בצ'ק פוינט

שירלי יום-טוב

5.9.2007 / 13:12

מנכ"ל החברה גיל שויד קיבל בפעם החמישית ברציפות 2 מיליון אופציות מאסיפת בעלי המניות. שויד מחזיק ב-14% מהחברה

אסיפת בעלי המניות של חברת צ'ק פוינט הישראלית אישרה אתמול את הענקתן של 2 מיליון אופציות לגיל שויד, המייסד, יו"ר ומנכ"ל החברה.

75% מבעלי המניות של חברת פתרונות האבטחה השתתפו אתמול באסיפה שקיימה החברה במשרדיה בתל אביב. פנינו לצ'ק פוינט כדי לברר באיזה רוב התקבלה ההחלטה לאשר את הענקת האופציות לשויד, אך בצ'ק פוינט סרבו למסור את הנתונים, וציינו רק ש"שום החלטה לא עברה ברוב דחוק".

אם כך, כמו בשנה שעברה, ולמעשה בפעם החמישית ברציפות, קיבל שויד 2 מיליון אופציות הנושאות מחיר מימוש הזהה למחיר מניית צ'ק פוינט בשוק. בעקבות קבלת 8 מיליון אופציות בארבע השנים האחרונות מחזיק שויד (נכון לתחילת יולי) 14.4% מהחברה - כ-25 מיליון מניות בשווי של 590 מיליון דולר, ו-8.35 מיליון אופציות הנושאות מחירי מימוש הנעים בין 13-42.1 דולר למניה.

ללא חובת דיווח

שויד הוא בעל המניות השני בגודלו בצ'ק פוינט, אחרי הקרן פרנקלין ריסורסס שמחזיקה 15.1% מהחברה. מריוס נכט, אף הוא אחד משלישיית המייסדים (השלישי הוא שלמה קרמר) מחזיק 9.3% מהחברה - מניות בשווי 493 מיליון דולר וכ-2.3 מיליון אופציות.

לצ'ק פוינט יש עשרה דירקטורים, ארבעה מתוכם חיצוניים: יואב שלוש, בעבר בכיר בסאיטקס וכיום עומד בראש קרן ההון סיכון, אביב; אירווין פדרמן מ-US ונצ'ר פרטנרס ודירקטור בסנדיסק ובמלנוקס; גיא גכט, יו"ר ומנכ"ל אפי, שנוסדה על ידי הישראלי אפי ארזי, וריי רוטריק, שותף בקרן ההון סיכון האמריקאית, Venrock.

שישה דירקטורים נוספים נבחרו לכהונה נוספת: שויד; נכט; ג'רי אונגרמן, המכהן כסגן יו"ר החברה; דן פרופר, יו"ר אסם; דיויד רובנר, לשעבר מנכ"ל אי.סי.איי; וד"ר טל שביט, יועצת ארגונית המתמחה בשיתופי פעולה בין חברות ישראליות ואמריקאיות.

בשנה שעברה שילמה צ'ק פוינט לקבוצת הדירקטורים ולנושאי המשרה הבכירים שלה 2.8 מיליון דולר בסך הכל. צ'ק פוינט היא חברה ישראלית הרשומה למסחר בנאסד"ק כחברה זרה, ולכן חלה עליה חובת דיווח מצומצמת יחסית לחברות אמריקאיות. משום כך היא אינה חייבת בדיווח פרטני לגבי שכרם של נושאי המשרה.

צ'ק פוינט נסחרת לפי שווי שוק של כ-5.3 מיליארד דולר בעקבות עלייה של 8% מתחילת השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully