וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נגו חתמה על עסקה עם Adept הצרפתית - לאספקת פתרון ניהול משרדים לספק תקשורת גדול במיליוני דולרים

ערן גבאי

5.9.2007 / 15:36

ג'נגו נמכרה בסוף 2006 ל-NDS תמורת 107 מיליון דולר; החברה מפתחת פתרונות גישה לפס רחב



חברת ג'נגו, העוסקת בפיתוח פתרונות גישה לפס רחב ושנרכשה בנובמבר 2006 על ידי NDS תמורת כ-107 מיליון דולר, חתמה על עסקה עם החברה הצרפתית Adept שתספק את פתרון ניהול המשרדים של ג'נגו לאחת מספקיות הפס הרחב הגדולות בעולם - בעסקה שעשויה להגיע למיליוני דולרים בארבע השנים הקרובות.



ספקית הפס הרחב תשתמש בטכנולוגיית OpenSMB של ג'נגו לטובת הפעלת משרדים קטנים ובינוניים. ג'נגו פיתחה תוכנה המאפשרת לספקי טלפוניה להציע ללקוחותיהם שירותים בפס רחב, כמו העברת שידורי טלוויזיה, וידיאו לפי דרישה (VOD) ושירותי טלפוניה.



יאיר שפירא, סמנכ"ל השיווק של ג'נגו, מציין כי "הפתרון של ג'נגו מאפשר למפעילי שירות פס רחב לספק לארגונים קטנים ובינוניים את כל שירותי ה-IT הדרושים להם באופן פשוט לשימוש וחסכוני ללקוח, ללא צורך בצוות מיחשוב ותמיכה טכנית באתר הלקוח. בנוסף, חוסך המוצר בעלויות משום שהוא מכיל בקופסא אחת את רוב הפונקציות התקשורתיות והאינטרנטיות שמשרד נדרש להן".



ג'נגו, העוסקת בפיתוח פלטפורמת תוכנה לשערי גישה בפס רחב (Residential Gateways) וכלי פיתוח תוכנה לתמיכה בהתקנים חיצוניים (Drivers) ולמערכות משובצות מחשב, רשמה ב-2006 הכנסות של כ-15 מיליון דולר. רכישתה על ידי NDS התבצעה לפי מכפיל של פי שמונה על ההשקעה בה. לג'נגו מרכז פיתוח בנתניה וסניפים בארה"ב, אירופה והמזרח הרחוק. החברה נוסדה ב-1998 על ידי עופר וילנסקי ודרי שריבמן ומעסיקה כ-150 עובדים בישראל ובעולם. לג'נגו יש שורה של הסכמים עם חברות הציוד הגדולות בעולם ובהן לינקסיס (סיסקו), נטגיר ויו-אס רובוטיקס.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully