וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: צפי לפתיחה שלילית של המסחר לאחר העליות מאמש; העלאת המלצה עשויה לתמוך בצ'ק פוינט

עומרי כהן

5.9.2007 / 15:41

החוזים משקפים ירידות של עד 0.6% במדדים; DSPG השלימה את רכישת NXP; מגל רוכשת חברה באירופה ב-6.8 מיליון יורו



בוול סטריט מצפים המשקיעים לפתיחה שלילית של יום המסחר, לאחר שאתמול רשמו מדדי המניות המובילים עליות שערים בשיעורים שבין 0.7% ל-1.1%, בתגובה לתחזיות חיוביות במגזר האלקטרוניקה ובראשן מכירות גבוהות של טלפונים ניידים מתוצרת אפל ואפשרות לרכישת יאהו בידי מיקרוסופט.



» דיון חם על המתרחש בוול סטריט - עכשיו ב-TheMarker Cafe



פחות משעתיים לפני הפתיחה, מצביעים החוזים העתידיים על ירידות של עד 0.6% במדדים המובילים, לקראת פרסום נתונים נוספים משוק הנדל"ן האמריקאי. כמחצית השעה לאחר הפתיחה, יפרסם האיגוד הלאומי של סוכני הנדל"ן נתונים על היקף הבתים הממתינים למכירה בארה"ב. את נתוני התעסוקה החשובים יותר, יקבלו המשקיעים רק ביום שישי.



אצל החברות הישראליות זינקה אמש מניית וולטייר (סימול: VOLT) החבוטה ב-8.3%, לאחר שהחתמים שהובילו את הנפקת החברה בנאסד"ק החלו להעניק כיסוי אנליטי לפעילותה. בבנק האמריקאי ג'יי פי מורגן הצמידו לוולטייר המלצת "נייטרלי" פושרת, אולם אצל שלושת החתמים האחרים היא זכתה להמלצות חיוביות. RBC הקנדי העניק לה המלצת "תשואת יתר" עם מחיר יעד של 15 דולר ואילו בתומאס וייזל המליצו להעניק למניה "משקל יתר" בתיק ההשקעות וצירפו לה מחיר יעד של 12 דולר.



במריל לינץ' הדביקו לוולטייר המלצת "קנייה" אולם עם מחיר יעד של 9 דולרים בלבד, הזהה למחיר בו הונפקה המניה ביולי בנאסד"ק ואשר ממנו היא קרסה בתוך שבועיים ב-39%.



בית ההשקעות פרידמן, בילינגס, רמזי אנד קומפאני העלה את ההמלצה למניית ל"תשואת יתר", מ"תשואת שוק", וצירף לה מחיר יעד של 28 דולר. צ'ק פוינט נסחרה אמש במחיר של 23.7 דולר, לאחר שהוסיפה לערכה כ-8% מתחילת השנה.



חברת השבבים השלימה היום את רכישת חטיבת הטלפוניה האלחוטית והטלפוניה באינטרנט (VoIP) של חברת NXP (לשעבר פיליפס סמיקונדקטור) ההולנדית, תמורת כ-270 מיליון דולר, מתוכם 200 מיליון דולר במזומן והיתרה במניות. לדברי DSPG, תתרום הרכישה לגידול ברווח החל מהרבעון הרביעי של 2007. עדכון התחזיות ל-2007 כולה ימתין לסוף אוקטובר.



, המתמחה בפתרונות תוכנה למודרניזציה של מערכות מחשוב מסורתיות, דיווחה על חוזה
חדש בהיקף של 2.5 מיליון דולר עם בנק אירופי מוביל. אתמול קפצה המניה ב-2.6% במחזור גבוה של 1.4 מיליון מניות.



דיווחה, כי נבחרה לספק לסוכנות מודיעין ממשלתית ב-EMEA (איזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) פתרון תוכנה משולב לניטור וניתוח טלקומוניקציה, תמורת יותר מ-4 מיליון דולר, אשר יוכרו ב-2008. נייס לא אמרה זאת במפורש, אולם ייתכן שמדובר בתוכנות להקלטה ולניתוח קול, המותקנות במערכות לציתות ומעקב אחר שיחות טלפון. הפתרון של נייס נועד להגביר את יכולות הלוחמה בטרור של הסוכנות הממשלתית.



מערכות דיווחה על רכישת חברה אירופית העוסקת בהתקנה ושילוב של מערכות אבטחה תמורת 6.8 מיליון יורו במזומן. מגל מצפה כי החברה האירופית תתרום באופן מיידי להכנסותיה ולרווחיה החל מ-2007 ואילך.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully