וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויואנס זכתה בחוזה של 13.8 מיליון דולר: תספק מערכות אבטחה היקפית וביקורת גבולות לנמל תעופה באירופה

אלי שיצר

5.9.2007 / 16:09

ההסכם צפוי להגדיל משמעותית את הכנסות החברה בשנתיים הקרובות ומקפיץ את החברה מדרגה מבחינת היקף פעילותה



ויואנס הישראלית (סימול: VUNC),לשעבר סופרקום, המספקת פתרונות איתור אלחוטיים ומערכות ניידות לניהול מתחמים מוגדרים, הודיעה היום על הסכם שחתמה לאספקת מערכות אבטחה היקפית וביקורת גבולות לנמל תעופה בינלאומי באירופה, בהיקף כספי של 13.8 מיליון דולר.



החברה מסרה כי היא צפויה להכיר בהכנסות מההסכם בשנתיים הקרובות, החל מהרבעון השלישי של 2007, וכי קיבלה כבר סכום משמעותי מתוך ה-13.8 מיליון דולר כמקדמה. כמו כן, הודיעה ויואנס כי היא עשויה ליהנות מהכנסות נוספות של 750 אלף דולר בשנה עבור אספקת שירותי אחזקה שוטפים הקשורים למערכות שתספק, לתקופה של שמונה שנים.



"הסכם זה יתרום משמעותית להכנסותינו ב-2007, 2008 ויתכן גם לאחר מכן", כך ציין מנכ"ל ויואנס, אייל טוכמן. עוד הוסיף טוכמן כי "החוזה משקף את יכולתנו לענות בצורה יעילה על צרכי האבטחה ההיקפית וביקורת הגבולות בנמלי תעופה בינלאומיים ובמתחמים סואנים אחרים שבהם הביטחון והאבטחה של אנשי צוות, נוסעים ומתקנים הם בעלי חשיבות קריטית".



לפני חודש וחצי, הודיעה ויואנס על רכישת חברת סקיוריטי הולדינג (Security Holding Corp) האמריקאית תמורת 5.1 מיליון דולר, במניות. בעקבות הרכישה, צפויה ויואנס להרחיב את פורטפוליו מוצריה בתחומי מערכות הגישה המבוקרות ופתרונות האיתור האלחוטיים המבוססים על תגי (RF (RFID, וכן את בסיס לקוחותיה בארה"ב.



ויואנס סיימה את הרבעון השני של 2007 עם הפסד של 1.3 מיליון דולר אולם רשמה גידול של 56% בשורת ההכנסות שהסתכמה ב-2.8 מיליון דולר. בינתיים נראה כי החברה נמצאת במסלול הנכון והחוזה המשמעותי מהיום מהווה קפיצת מדרגה לחברה הקטנה מקדימה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully