וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוטק מצטרפת לבורסה בתל אביב לאחר הפסד של יותר מ-50 מיליון דולר בשלוש שנים וחצי

עומרי כהן

5.9.2007 / 16:35

קיבלה אישור רשות ני"ע לרישום כפול בתל אביב; מניותיה יחלו להיסחר באחד העם ב-10 בספטמבר



מניית חברת איבדה בארבע השנים האחרונות בנאסד"ק כ-80% מערכה והסבה הרבה עוגמת נפש למשקיעים. גם התוצאות הכספיות של החברה בשנים האחרונות היו רחוקות מלהרשים, אולם כל זאת לא מונע ממנה מלהצטרף כמניה דואלית לבורסה לניירות ערך בתל אביב.



ארוטק הודיעה היום כי קיבלה את אישור רשות ניירות ערך בישראל לרישום מניותיה למסחר גם בבורסת תל אביב, על פי חוק הרישום הכפול. המסחר במניה בתל אביב יחל ב-10 בספטמבר.



לדברי יו"ר ומנכ"ל ארוטק, רוברט ארליך, בעזרת הרישום בתל אביב מקווה החברה לחשוף עצמה למגוון רחב יותר של משקיעים בינלאומיים ולהגביר בכך את המחזורים והנזילות במניה.



רונית הראל בן-זאב, סמנכ"לית בכירה בבורסה בתל אביב, ציינה כי היא שמחה על הצטרפותה של ארוטק. לדבריה, יותר מ-50 חברות נסחרות כיום בתל אביב בהתאם לחוקי הרישום הכפול.



ארוטק מתמחה בפיתוח וייצור מגוון מוצרים בתחומי הביטחון וההגנה, עבור צבאות וכוחות לאכיפת החוק. היא פועלת באמצעות שלוש חטיבות מרכזיות: חטיבת הסימולציה המתמחה בסימולטורים ומערכות אימון אינטראקטיוויות, חטיבת המיגון אשר מתמחה בפיתוח מערכות מיגון קלות משקל לרכבים וחטיבת הסלולות המפתחת סוללות אבץ-אוויר וליתיום עבור מערכות קשר צבאיות.



במחצית הראשונה של 2007 הצטמק ההפסד הנקי של ארוטק ב-74% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ל-3.2 מיליון דולר, הודות לגידול של 51% בהכנסות ל-24.6 מיליון דולר. זאת, לאחר שבשנים 2006-2004 היא רשמה הפסד מצטבר של 48.7 מיליון דולר.



צבר ההזמנות שלה הסתכם בסוף יוני ב-54.2 מיליון דולר. עם זאת, לארוטק קופת מזומנים מצומצמת שהכילה בסוף יוני פחות מ-2 מיליון דולר, ולא מן הנמנע כי הרישום הכפול עשוי להוות את השלב הראשון לקראת גיוס הון חדש ממשקיעים בישראל.



ארוטק פועלת ממטה החברה באן ארבור שבמישיגן. שלוש החטיבות פועלות מאלבמה, מישיגן וישראל. מחיר המניה הנוכחי בנאסד"ק הוא 3 דולרים ומשקף לחברה שווי של 38 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully