וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס רכשה את חברת הפצת התוכנות האיטלקית סלסטה ב-18 מיליון יורו במזומן

עומרי כהן

5.9.2007 / 17:36

שילמה 9 מיליון יורו ותשלם סכום זהה נוסף בהתאם לעמידה ביעדים שנקבעו מראש



חברת שירותי המחשוב השלימה את רכישת חברת Selesta האיטלקית תמורת 9 מיליון יורו במזומן. היקף העסקה עשוי להיות מוכפל, אם תעמוד סלסטה ביעדים העסקיים שנבעו בחוזה למכירתה.



סלסטה הוקמה ב-1981 ופועלת מהעיר גנואה שבאיטליה. החברה עוסקת בהפצת תוכנות ואינטגרציה של מערכות ללקוחות במגזר הפרטי והציבורי במדינה. לחברה 130 עובדים ברחבי איטליה ובעקבות רכישתה היא תהפוך לזרוע האיטלקית של חטיבת NessPRO של נס, העוסקת בהפצת מוצרי תוכנה.



NessPRO מוכרת רשיונות של חברות תוכנה ללקוחות באזורים גיאוגרפים שאינם מכוסים, או מכוסים באופן חלקי, בידי צוותי המכירות של היצרן המקורי. החטיבה גם מספקת מגוון של שירותי יישום, התאמה לצורכי הלקוח ותמיכה, למוצרים שהיא מפיצה.



נס רכשה בדצמבר אשתקד את החברה הבת הספרדית של סלסטה, המפיצה תוכנות ברחבי חצי האי האיברי. הרכישה התבצעה תמורת 6.25 מיליון יורו במזומן, עם אפשרות להגדלת היקף התשלום בעסקה ב-3.75 מיליון יורו נוספים, בהתאם לעמידה ביעדים מסוימים. גם חברה זו צורפה אז לחטיבת NessPRO, אשר פועלת כיום בישראל, ספרד, פורטוגל, סינגפור, תאילנד וכעת גם באיטליה.



שכי גרליץ, נשיא ומנכ"ל נס טכנולוגיות, ציין כי רכישתה של סלסטה משקפת את האסטרטגיה של נס טכנולוגיות להרחיב את פעילותה הגלובלית של NessPRO ולמצב אותה כערוץ הפצה גלובלי למוצרי תוכנה איכותיים. "אנו צופים כי NessPRO תהיה אחד התחומים הרווחיים ביותר שלנו", אמר גרליץ.



רווחי נס הצטמקו במחצית הראשונה של 2007 ב-19.6% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ל-9.9 מיליון דולר (25 סנט). זאת למרות גידול של 12.5% ל-251.5 מיליון דולר. את 2007 כולה מצפה החברה לסיים עם הכנסות של 565-557 מיליון דולר ועם רווח של 82-77 סנט למניה. צבר ההזמנות שלה הסתכם בסוף יוני ב-650 מיליון דולר.



מניית נס יורדת כעת ב-1.9% בנאסד"ק למחיר של 11 דולר, המשקף לחברה שווי של 432 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully