וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק של הפרסום בטלוויזיה

איילה צורף

6.9.2007 / 5:05

נרשם זינוק של 15% במחירי הפרסום. רשת וקשת מוותרות על פרסומות בכ-150 אלף ד' בכל יום שידור משום שממלאות מכסותיהן

2007 תוכתר, ללא ספק, כשנת הקאמבק של הפרסום בטלוויזיה. לאחר שנתיים לא קלות שעברו על זכייניות ערוץ 2 ו-10 - השנה הן זוכות לעדנה: כמעט בכל חודשי השנה הצליחו הזכייניות למלא את ימי השידור בפרסומות ונאלצו לראות מאות אלפי שקלים נשארים מחוץ לימי השידור שלהן.

את 2006 סיימו רשת, קשת וערוץ 10 בקול ענות חלושה. הגידול בפרסום באינטרנט והמאבק מצד העיתונים על לב המפרסמים נתנו את אותותיהם, ומצבה של הטלוויזיה המסחרית היה בכי רע: ימי השידור היו ריקים מפרסומות, למרות ניסיונות שידול וחיזור של הזכייניות אחר המפרסמים ומשרדי הפרסום שלהם. אבל ב-2007 הגלגל התהפך.

לפי הערכות של שניים מבכירי המנהלים בתחום הטלוויזיה, ונתונים דומים שעולים משיחה עם רוכש מדיה גדול, מדי יום נשארים בין 150-200 אלף דולר מחוץ למסך הטלוויזיה של זכייניות ערוץ 2, רשת וקשת. מאחר שהזכייניות מוגבלות במספר הפרסומות שמותר להן לשדר בשעה וביום - הן נאלצות לסרב למפרסמים שמעוניינים לרכוש דקות פרסום נוספות, ולוותר על כספי הפרסום.

לראשונה מאז הקמתו, גם ערוץ 10 זוכה לעדנה ונאלץ להשאיר סכומים של כ-20-50 אלף דולר בחוץ בכל יום שידורים. הנהנים העיקריים מכספים אלה, שאינם מוצאים את דרכם לטלוויזיה, הם העיתונים היומיים ואתרי האינטרנט הגדולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully