וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב תנסה להתאושש מהירידות של אתמול; אלווריון תפתח בפער חיובי של 5% - זינקה ב-95% מתחילת השנה

אסף רותם

6.9.2007 / 8:19

טבע הפסידה בקרב על בקשתה לשווק בארה"ב גירסה גנרית לתרופה Lexapro של חברת פורסט לאבס



הבורסה בתל אביב תנסה היום להתאושש מהירידות שנרשמו אתמול רקע פתיחה שלילית של יום המסחר בארה"ב. מדד המעו"ף ירד ב-1% לרמה של 1,067.5 נקודות, מדד תל אביב 100 איבד 0.6% לרמה של 1,049 נקודות ומדד התל-טק סיים ביציבות. מחזור המסחר הסתכם ב-1.5 מיליארד שקל.



» דיון חם על המתרחש בבורסה - עכשיו ב-TheMarker Cafe



אמש נסחרה וול סטריט בירידות שערים של כ-1%, לאחר שפרסום ספר הבז' - המשקף את מצב הכלכלה האמריקאית - לא אושש את התקווה להורדת ריבית.



ככלל, הבורסה נמצאת בתקופת המעבר שבין חופשת הקיץ של חלק מהפעילים לעונת החגים, שפותחת את סיבוב ההופעות השנתי שלה בשבוע הבא.



בקרב המניות הדואליות, תפתח את המסחר אלווריון בפער חיובי של כ-5%. יצרנית מערכות התקשורת האלחוטיות, השלימה אמש במסחר בוול סטריט זינוק של 95% מתחילת השנה לאחר שהוזכרה באתר האינטרנט הפופולרי Motley fool כמניה המומלצת בשוק ה-WiMAX.



מניית יצרנית התרופות הישראלית טבע תפתח בפער של כ-0.4% למרות שהחברה רשמה אתמול הפסד משפטי בקרב על בקשתה לשווק בארה"ב גירסה גנרית לתרופה Lexapro של חברת פורסט לאבס, שמכירותיה הסתכמו אשתקד ב-2.1 מיליארד דולר.



מניות חברות הביטוח והברוקרים עשויות לרכז עניין לאור נתונים חדשים על פדיונות הענק שנרשמו בתעשיית קרנות הנאמנות באוגוסט. לאחר שמונה חודשים רצופים של גיוסים גדולים בא יולי עם פדיונות של מיליארד שקל ואחריו אוגוסט עם קריסה של ממש ופדיונות של 10.3 מיליארד שקל. נתונים אלו עולים מסקירה של קרנות מידע זהב.



הקרנות שנפלו יותר מכולן היו הכוכבות של השנה האחרונה: למשל, מגדל 80/20, הקרן הגדולה בענף שהגיעה בשיאה ל-3 מיליארד שקל - איבדה 535 מיליון שקל. מגדל 80/20 שניהלה יותר מ-20% מהכסף שהיה במגדל על כל עשרות קרנותיה, הניבה למשקיעים בה הפסד של 5% מאז תחילת המשבר בשווקים. גם קרן הדגל השנייה של מגדל, מגדל 90/10, איבדה 270 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully