וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל וואלה אילן ישועה: להיות במקום השני זה בפירוש לא רע

איילה צורף

6.9.2007 / 8:44

"אין שום מהלך מכירה של וואלה שאני יודע עליו", אומר ישועה בראיון שיתפרסם מחר ב-TheMarker



מאת איילה צורף וערן גבאי



"אין שום מהלך מכירה של וואלה שאני יודע עליו. שאלתי את בעלי המניות וזה מה שנאמר לי. עם זאת, אני לא חושש מאפשרות של מכירה. אם אעסוק בזה אני לא אצליח לעבוד" - כך אומר מנכ"ל וואלה, אילן ישועה, בראיון שיתפרסם מחר ב-TheMarkerWeek.



בתגובה לשאלה מדוע וואלה לא מצליחה להתמודד עם מתחרותיה בחזיתות רבות, בהן תחום התוכן שבו היא מפסידה ל-Ynet, מנוע החיפוש שם היא מפסידה לגוגל, תחום הקהילות, תוכן גולשים ותוכן בסלולר שבו היא מפסידה לתפוז, אומר ישועה: "וואלה לא צריכה להיות ראשונה בכל דבר. היא לא יכולה להצטיין בכל אחד מתחומי הליבה שלה. בתחום האימייל אנחנו מובילים וחיזקנו את ההובלה. בקרוב נשיק גרסה חדשה באי מייל, שתחזק אותנו עוד יותר. השקענו מיליוני דולרים בהקמת חוות שרתים חדשה, וזה חלק גדול מההוצאות על התשתיות של החברה.



"בעניין התכנים, אני לא מסכים שיש פער אדיר בין וואלה ל-Ynet. אצל הצעירים אנחנו חזקים הרבה יותר מאשר Ynet ובאופן כללי, להיות במקום שני אחרי קבוצת ידיעות, עם כל המשאבים שיש לה, זה בפירוש לא רע".



אחד הנושאים הרגישים ביותר בוואלה הייתה עזיבתו של המייסד, ארז פילוסוף, שהיה האדם החזק בחברה מאז הקמתה. לראשונה מתייחס מנכ"ל וואלה לנסיבות עזיבתו של פילוסוף: "עזיבתו של ארז היא מקרה לגיטימי של מייסד שתרם הרבה. בשלב מסוים גם מייסדים צריכים לזוז הצדה ולתת לאחרים לעשות את העבודה".



האם פילוסוף התבקש לזוז הצדה?



"התפוקות של החברה בתחום הפיתוח (שעליו היה פילוסוף אחראי - א.צ וע.ג) לא היו מספקות. המבנה הארגוני החדש משפר את התפוקות. השינוי גם התאים לאג'נדה של ארז, שרצה לעזוב. הוא יכול היה להחליט שהוא רוצה להיות המנכ"ל ולקחת עליו את כל האחריות, אבל לפי הראיונות שקראתי הוא לא רצה להיות מנכ"ל. אז אם הוא לא רצה להיות מנכ"ל, הוא היה צריך לפנות את מקומו".



וואלה ו-TheMarker שייכים לקבוצת הארץ


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully