וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי בני עטרות חוששים מירידת ערך הדירות בשל הפינוי

זוהר בלומנקרנץ

6.9.2007 / 10:01

התושבים פנו אתמול לוועד היישוב בדרישה להוריד פרופיל באמצעי התקשורת



תושבים במושב בני עטרות פנו אתמול לוועד היישוב בדרישה להוריד פרופיל באמצעי התקשורת. התושבים חוששים מירידת ערך דירותיהם בעקבות הפרסומים בתקשורת על פינויים לבתי מלון בגלל העלייה בעוצמת רעש המטוסים. עיקר החשש הוא דווקא בקרב משפחות שאינן נכללות בהסדר הפינוי לבתי המלון.



בקרב תושבי בני עטרות קיימת היענות מועטה יחסית לפינוי לבתי מלון. מתוך כ-70 משפחות הזכאיות לפינוי, רק שמונה משפחות בילו את סוף השבוע שעבר בבתי מלון (תמורת 120 דולר לזוג) על חשבון רשות שדות התעופה (רש"ת). כמו כן, קיימת היענות חלקית בקרב משפחות לפינוי החל ביום ראשון הקרוב בתי מלון שעמם הגיעה רש"ת להסדרי תשלום. רק 30 משפחות הזמינו מקומות בבתי המלון.



ההערכות הן כי הפינוי מתעכב בגלל הקושי בהיערכות התושבים וקשיי ארגון ביורוקרטיים, אך הוא יואץ לקראת סופי שבוע ובתקופת החגים שבה ינצלו התושבים את האפשרות לשהות בבתי מלון על חשבון רש"ת. הצפי הוא כי רק כמחצית מהמשפחות הזכאיות לפינוי ייענו בסופו של דבר למהלך.



פינוי התושבים לבתי מלון הוא פתרון זמני לבעיית רעש המטוסים שהחריפה עקב סגירת המסלול הראשי לצורך שיפוצים והעתקת כל הפעילות בנתב"ג למסלול אחד הסמוך לבתי התושבים במושב בני עטרות. המשרד להגנת הסביבה איים על רש"ת כי אם לא תפנה את התושבים, יסגור את נתב"ג. התושבים יוכלו להתגורר בבתי המלון על חשבון רש"ת עד ל-30 באוקטובר - המועד המתוכנן לסיום עבודות השיפוץ בנתב"ג.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully