וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיוע של כ-300 מ' דולר לאלביט מערכות

מיכאל רוכוורגר

6.9.2007 / 10:57

החברה קיבלה אישור לסיוע אמריקאי לפרויקט בו היא משמשת כקבלן ראשי עבור משרד הבטחון. הפרויקט מוערך במעל 500 מ' ד'

חברת אלביט מערכות, שבשליטת מיקי פדרמן, מדווחת כי קיבלה אישור למימון האמריקאי של תוכנית צי"ד (צבא יבשה דיגיטלי) בהיקף של כ-300 מיליון דולר. סכום זה מצטרף לסיוע שקיבלה אלביט מערכות ממשרד הבטחון בדצמבר 2004 בהיקף של כ-875 מיליון שקל, כך שהיקף הכספי הכולל של הפרויקט נאמד במעל 500 מיליון דולר.

מתוך היקף הכולל של המימון האמריקאי, כבר רשמה אלביט מערכות כ-130 מיליון דולר בצבר ההזמנות של החברה. הסיוע האמריקאי יבוצע בחלקו על ידי EFW, חברה הבת של אלביט מערכות אמריקה, וכן על ידי קבלני משנה אמריקאיים נוספים.

אלביט מערכות נבחרה בשנת 2002 על ידי משרד הבטחון לשמש כקבלן ראשי בתוכנית הצי"ד. במסגרת התוכנית, תבוצע אינטגרציה של מערכות התקשוב, הכוללות את מערכות השליטה, הבקרה והתקשורת הקיימות בחילות היבשה של צה"ל. זאת תוך שילובן של מערכות ויישומים מתקדמים וחדשניים. כקבלני משנה עיקריים בפרויקט משמשים רפא"ל, תדיראן מערכות ונס טכנולוגיות. הפרויקט צפוי להתפרס על פני עשר שנים.

אתמול דיווחה אלביט מערכות, כי סאיקלון, חברה הבת, זכתה בחוזה הגדול בתולדותיה לאספקת חלקי מבנה למטוסים לחברת ספיריט אירו-סיסטמס. היקף החוזה נאמד ב-30 מיליון דולר והוא צפוי להתבצע במהלך 2011-2007.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully