וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחר: משמרות מחאה מול חנויות קסטרו

עידו סולומון

6.9.2007 / 14:39

לטענת עובדי רשת האופנה קסטרו, ההנהלה לא מכירה בזכותם להתאגד ומסרבת לקיים משא ומתן עם נציגותם

מחר, בשעה 11:00, יקיימו פעילים חברתיים הפגנות מול רשת חנויות הבגדים קסטרו בתל אביב, ירושלים וחיפה, במחאה על כך שלטענתם שההנהלה לא מכירה בזכות עובדיה להתאגד ומסרבת לקיים משא ומתן עם נציגותם.

מקור הסכסוך לפני כחודש, כשעובדי קסטרו במרכז הלוגיסטי של החברה בצריפין החליטו להקים נציגות עובדים. בנציגות, המונה שלושה אנשים, תומכים לטענתם רוב מוחץ מבין כ-70 העובדים במקום.

בחודש החולף גובש מסמך דרישות בשם העובדים, בסיוע הקליניקה למשפט ורווחה באוניברסיטת תל אביב, ונעשתה פנייה אל ההנהלה בדרישה לקיים מספר פגישות עם הנציגות במטרה להציג את הדרישות, לדון בהן ולנסות להגיע להסכמות. ואולם, לטענת העובדים, הסתבר כי הנהלת קסטרו מסרבת לנהל כל משא ומתן עם נציגות העובדים.

בין היתר דורשים העובדים לקבל תוספת תשלום על שעות לילה ועבודה בסופי שבוע, העלאה אחידה של 10% בשכר לשעה ושיפור בתנאים הפיזיים במקום.

מאת מערכת וואלה! - תגובת מנכ"ל קסטרו גבי רוטר:

"בניגוד לפרסומים, קסטרו תומכת בזכות העובדים להתאגד, כזכות בסיסית במדינת ישראל. אנו רואים בעובדינו כשותפינו להצלחה ולכן היינו הראשונים במדינת ישראל להנהיג חלוקת בונוס שנתי בגין שותפות ברווחי החברה לכל עובדיה.

"מאז שנת 1998 חילקה קסטרו בונוסים בסך כולל של מעל 53 מיליון שקל, מתוכם למעלה מ-11 מיליון שקל בשנת 2006 המהווים בממוצע למעלה מ-4 משכורות לכל עובד.

"אנו נמשיך ונדאג לטפח את עובדנו ולקיים בחברה מדיניות של הקשבה ודלת פתוחה בכל הדרגים. אנו מאחלים לכולם חג שמח ושנה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully