וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופי דברים בין זליכה לח"כ איתן בטקס הפרידה מיצחק כהן

צבי זרחיה

6.9.2007 / 11:42

זליכה לאיתן: "דבריך לא מנומסים"; איתן לזליכה: "אתה האחרון שיכול להעיר לי"



חילופי דברים בין החשב הכללי ד"ר ירון לזליכה לח"כ מיכאל איתן (ליכוד) בטקס הפרישה מהמשנה לחשב הכללי יצחק כהן שנערך אתמול (יום ד'). זליכה אמר בנאומו כי ישראל נמצאת במקום הראשון בעולם בתחומים רבים.



איתן, הנלחם למען הנהגת מממשל זמין באינטרנט, הסתכל עליו ואמר לו במהלך נאומו: "תפרט נושא אחד שאנו נמצאים במקום הראשון", וזליכה השיב לו "אגיד אחר כך". איתן דרש: "תגיד עכשיו", וזליכה ענה: "אתה לא חושב שזה לא מנומס מצידך?". על כך השיב לו איתן: " אתה האחרון שיכול להעיר לי".



לאחר הדברים הללו נפגשו איתן וזליכה לפגישה במשרדו של זליכה. איתן אמר כי אין המדובר בתקרית וכי הפגישה התנהלה ברוח טובה. איתן אמר כי תמך בזליכה בתקופת כהונתו ועודד את קידומו של הנהגת ממשל זמין. עם זאת, בועדה לבקורת המדינה שנערכה שלשום בכנסת לא הביע איתן תמיכה בהארכת כהונתו של זליכה בניגוד לעמדת שר האוצר רוני בר-און.



איתן אמר כי בנושא ממשל זמין ושימוש באינטרנט לצורך מתן שירותים לאזרחים, הרי שישראל מפגרת ביחס למדינות המתקדמות. בדירוג האו"ם למדינות הפעילות בנושא ממשל זמין הגיעה ישראל למקום ה-24 ואנו צריכים לשאוף להגיע למקומות 10-5" - אמר איתן.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully