וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחת מלון פלאזה של תשובה מתעכבת

TheMarker

6.9.2007 / 14:06

זאת בשל עיכובים בשיפוץ. אלעד נכסים הוציאה עד כה 400 מיליון דולר על הפיכת הפלאזה למלון דירות וקומפלקס חנויות

דלתות מלון פלאזה היוקרתי בניו יורק ימשיכו להיות סגורות גם בזמן שבו המלון אמור היה לחגוג את חגיגות ה-100. התאריך המיועד לפתיחה החגיגית ב-1 באוקטובר יידחה עקב שיפוצים שיימשכו, ככל הנראה, לתוך הסתיו או תחילת השנה הבאה.

אלעד נכסים, החברה של איש העסקים הישראלי יצחק תשובה, רכשה את הנכס ב-2004 בעבור 675 מיליון דולר. מאז הוציאה החברה 400 מיליון דולר על הפיכת הפלאזה בניו יורק למלון דירות וקומפלקס חנויות.

מספר דירות כבר פתוחות לרכישה, אך הזמנת מקומות לחדרים במלון תהיה אפשרית רק בינואר, אמר דובר אלעד נכסים, לויד קפלן. "אתה מתחיל בפרויקט עם מה שנדמה כתאריך יעד מצוין", אמר קפלן. הוא הכחיש כי חלו עיכובים בשיפוץ הבניין והוסיף כי חלקים מהבניין ייפתחו עד לחגיגות 100 השנה. "הכוונה היתה שחלק מהפרויקט יהיה מוכן עד ל-1 באוקטובר וביעד זה נעמוד", אמר קפלן.

מגורי פאר

הדירות בפלאזה נחשבות בין היקרות במנהטן ובארה"ב כולה. כ-10% מכלל 8,500 הדירות היוקרתיות שנמכרו במנהטן בשנה שעברה היו הדירות בפלאזה, שמחירן נע בין 2.5 מיליון דולר ל-40 מיליון דולר, לפי חברת השמאות מילר סמואל וחברת הנדל"ן טרה הולדינגס.

הדירות למכירה הן כמחצית מכלל הדירות בבניין פלאזה, אשר סגור לרגל שיפוצים מאז אפריל 2005. 130 מתוך שאר הדירות יהיו חדרי מלון, ואילו 152 דירות יהיו בבעלות פרטית למשך 120 יום בשנה, ובשאר הימים יהיו לשימוש המלון.

מלון פלאזה, שנפתח ב-1907 בפינה הדרום מזרחית של סנטרל פארק במנהטן, נחשב לאחד המלונות היפים בעולם. בפלאזה התאכסנו רבים ומפורסמים כמו הביטלס, אלפרד היצ'קוק וארנסט המינגווי. הבעלים הקודמים של המבנה כוללים את הנסיך הסעודי אלווליד בין טלאל, את בנק ההשקעות סיטיגרופ ואת המיליארדר דונלד טראמפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully