וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקית המחשוב HP מנסה אף היא להיכנס לתחום הטלפונים החכמים: השיקה שני דגמים חדשים בסדרת iPAQ

מיכל רמתי

6.9.2007 / 15:52

בנוסף, השיקה החברה מחשב חזק חדש המיועד לקהל הגיימרים הנקרא בלאקברד



ענקית המחשוב HP חשפה אתמול שני טלפונים סלולרים חדשים, בניסיונה להטביע חותם עמוק בשוק הסלולר ולהרחיב את מגוון מוצריה. שני הטלפונים הושקו במסגרת סדרת iPAQ, מכשירי כף היד של HP. שני הטלפונים, הפועלים ברשתות דור שלישי (3G), נחשפו בניו יורק, לצד מחשב אישי חזק במיוחד המיועד לגיימרים.



החברה השיקה טלפון חכם - iPAQ 900 ביזנס מסנג'ר, המגיע עם מקלדת מלאה - דגם חדש יותר של סדרה שהושקה בשנה שעברה. כמו כן, השיקה החברה טלפון סלולרי - iPAQ 600 ביזנס נוויגייטור - הכולל תוכנת ניווט עם מפות תלת-מימד.



טרם נקבעו מי יהיו מפעילות הסלולר שיציעו את המכשירים של HP ללקוחותיהן, אך החברה מסרה כי הטכנולוגיה מתאימה למרבית הספקיות.



מחשבי כף יד מאבדים מפופולריותם לטובת טלפונים חכמים בשנים האחרונות, ומרבית יצרניות מחשבי כף היד מנסות למצוא דרך להמירם לטלפונים הקרובים יותר לטלפונים. HP היא יצרנית מחשבי כף היד השנייה בגודלה בעולם, לאחר פאלם, אך בתחום הטלפונים החכמים יש לה עוד כברת דרך.



פאלם נמצאת עמוק בתחום הטלפונים החכמים - טריאו, הטלפון החכם שלה הוא בין המכשירים הפופולרים בשוק. באחרונה נכנסה לתחום ברעש רב גם אפל, שמכשירי ה-iPhone שלה נמכרו בקצב מסחרר בימים הראשונים להשקתם. מיקרוסופט מסרה אף היא השבוע כי היא שוקלת להשיק טלפון חכם - לאחר שעד כה נמנעה מכניסה לשוק זה.



HP חשפה ביום רביעי מחשב חזק במיוחד שנועד לקהל הגיימרים - קבוצת נישה, אך כזו החביבה על יצרניות המחשבים, בשל מוכנותה להשקיע סכומים גדולים במחשבים המהירים והחזקים ביותר. המחשב החדש, המכונה בלאקברד, משלב את הטכנולוגיה של וודו PC, חברה המתמחה בטכנולוגיה לגיימרים, אותה רכשה HP לפני שנה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully