וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: ירידות במניות מגזר הבנקים; לונדון עולה ב-0.3%, פרנקפורט יורדת ב-0.2%

הדר תדמור

7.9.2007 / 11:02

כלכלת בריטניה צמחה ב-0.7% ברבעון שנסתיים באוגוסט, כך פרסם הארגון הלאומי למחקר כלכלי וחברתי בבריטניה



מגמה מעורבת נרשמת בבורסות אירופה, ירידות נרשמות במניות מגזר הפיננסים. בורסת לונדון עולה ב-0.3%, בורסת פאריס עולה ב-0.2%. בורסת פרנקפורט יורדת ב-0.2%.



כלכלת בריטניה רשמה צמיחה של 0.7% ב-3 החודשים שנסתיימו באוגוסט, כך פירסם הארגון הלאומי למחקר כלכלי וחברתי בבריטניה. הצמיחה בשלושת החודשים שנסתיימו ביולי עמדה על 0.8%, לפי הארגון.



"הייתי רוצה לחכות שהמצב יתבהר מבחינת דו"חותיהם הכספיים של הבנקים ברבעון השלישי, לפי שאני הולך לקנות מניות של המגזר", אמר בוב פארקר, סגן יו"ר קרדי סוויס אסט מנג'מנט בלונדון לסוכנות הידיעות בלומברג.



מניית בנק BNP פאריבה יורדת ב-0.8%. מניית בנק קרדי אגריקול משילה 0.3%. מניית קומרצבנק צונחת ב-1%. מניית דויטשה בנק רושמת ירידה של 0.4%.



מניית BHP ביליטון, חברת הכרייה הגדולה בעולם, רשמה עלייה של 2%, לאחר שדויטשה בנק העלה את המלצתו למניה ל"קנייה" מ"החזק". הבנק העלה את המלצתו בין היתר בשל עליית מחירי המתכות ברחבי העולם.



מחירי החוזים על הנחושת למסירה בחודש נובמבר עלו בבורסת שנחאי ב-1%. מחיר הזהב עלה ב-2% אתמול לרמת שיא של 15 חודשים. גם מחיר הכסף רשם עליות.



מניית ריו טינטו, חברת הכרייה השלישית בגודלה בעולם, זינקה ב-1.4%. מניית ארסלור מיטאל, יצרנית הפלדה הגדולה בעולם, עלתה ב-0.9%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully