וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפסיקו השיקה מוצרים חדשים במטרה להגדיל מכירותיה בצפון אמריקה: גרסה דלת קלוריות של משקה האנרגיה גייטורייד ומי קפאין

סוכנויות הידיעות

7.9.2007 / 22:30

פפסיקו, יצרנית המשקאות הקלים השנייה בגודלה בעולם, מנסה להגדיל את מכירותיה בארה"ב על רקע ירידה במכירות משקאות מוגזים



פפסיקו, יצרנית המשקאות הקלים השנייה בגודלה בעולם, השיקה היום שני מוצרים חדשים - גירסה דלת קלוריות של משקה האנרגיה גייטורייד ומי קפאין ? במטרה להגדיל את מכירותיה בצפון אמריקה על רקע הירידה במכירות משקאות מוגזים בארה"ב. כמו כן, חשפה פפסיקו כי בכוונתה לשנות את ההרכב הכימי של מותג המים SoBe לייף במטרה להעשירו בוויטמינים.



לדברי פפסיקו, הגירסה החדשה של מי SoBe יכילו 35 קלוריות לבקבוק - ירידה של 30% לעומת ההרכב הקודם. 2G, הגרסה דלת הקלוריות של גייטורייד, תכיל 25 קלוריות לכל 227 גרם לעומת 50 קלוריות ל-227 גרם כיום, ותהווה גירסה חדשה ראשונה למשקה האנרגיה הפופולרי מאז שווק לראשונה ב-1967. הגייטורייד החדש ישווק בשלושה טעמים, שיכילו את אותה כמות ויטמינים כמו במשקה המקורי, אך פחות פחמימות. בנוסף, תשווק פפסיקו גירסה מועשרת בקפאין של מותג המים פרופל.



המוצרים החדשים ישווקו החל מסוף השנה לחנויות, לתחנות הדלק ולרשתות הקמעוניות ברחבי ארה"ב. בין היתר, נועדו המוצרים החדשים להעלות את מכירות גייטורייד, שנפלו בשלושה מתוך ארבעת הרבעונים הקודמים. כמו כן, מנסה פפסי להגביר את התחרות בינה לבין קוקה קולה, יצרנית המשקאות הקלים הגדולה בעולם, לאחר שזו רכשה בחודשים האחרונים את יצרנית המים המועשרים בוויטמינים גלאסו תמורת 4.1 מיליארד דולר.



לפי נתוני כתב העת "בוורג' דייג'סט", מחזיקה פפסיקו ב-44% משוק המים המועשרים עם המותגים פרופל, אקוופינה, פלייבור ספלאס, אקוופינה אלייס ו-SoBe לייף. קוקה קולה, לעומת זאת, מחזיקה בנתח שוק של 31% בלבד לאחר רכישת גלאסו. שתי החברות מנסות בימים אלה לפתח משקאות חדשים במטרה להפחית את השפעת הירידה במכירותיה של המשקאות המוגזים על רקע סלידתם ההולכת וגוברת של הצרכנים האמריקאים ממשקאות מסוכרים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully