וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב: המתיחות עם סוריה והירידות בוול סטריט צפויות לשלוח את הבורסה לעוד יום של ירידות

שרון שפורר

9.9.2007 / 8:43

מגמה מעורבת של פערי ארביטראז' - טבע תפתח בפער שלילי של 0.8% ונייס תחל להיסחר בפער חיובי של 0.85%



עם ירידות שערים של קרוב ל-2% בסוף השבוע בוול סטריט ואיומים מצד סוריה על תגובה לחדירת מטוסי הקרב הישראליים לשטחה, נראה כי לתל אביב לא יהיה מנוס היום מלבד לפתוח את שבוע המסחר החדש והמקוצר בירידות שערים. ביום חמישי האחרון חתמה תל אביב בירידות שערים של 1.4% במדדים המובילים בתגובה לדיווחים מסוריה. מדד מעו"ף חתם בגובה של 1,052 נקודות וסיכם את השבוע בירידה של 0.4% ות"א 100 נסוג ל-1,048 נקודות.



בוול סטריט, נפלו ביום שישי נאסד"ק ודאו ג'ונס ב-1.9% בתגובה לדו"ח תעסוקה מאכזב לחודש אוגוסט, שהציג ירידה במשרות לראשונה מאז אוגוסט 2003 כשבפועל ציפו בארה"ב לתוספת של 100 אלף משרות בחודש זה. החולשה ניכרה בעיקר במגזרי הייצור והבנייה.



בדואליות - מגמה מעורבת של פערי ארביטראז' כשטבע תפתח בפער שלילי של 0.8% ואילו נייס תחל להיסחר בפער חיובי של 0.85%.



מדד הבנקים דרך מאז תחיל ספטמבר במקום אחרי ירידה של כ-3% מתחילת השנה. מניות בנק הפועלים יסחרו היום על רקע הדיווחים כי הבנק בוחן רכישה של בנק נוסף בטורקיה בכ-100 מיליון דולר.



מדד הנדל"ן ירד מאז תחילת ספטמבר ב-1.5%, כשאפריקה - המניה הכבדה במדד - מושכת אותו כלפי מטה עם ירידה של כ-5%. היום עשויה אפריקה ליהנות מפרסום ב-TheMarker לפיו הבנקים ברוסיה העמידו לאפי פיתוח אשראי של 280 מיליון דולר להקמת פרויקט ענק במוסקבה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully