וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טענות נגד אלעד נכסים של תשובה בניו יורק: פרויקט השיפוץ של בניין אוניל פוגע בדירות הסמוכות

סוכנויות הידיעות

9.9.2007 / 9:20

כך מדווח "ניו יורק פוסט"; מגישת החדשות קייטי טונג טוענת כי דירתה אינה בטוחה למגורים בשל השיפוץ



מגישת חדשות בניו יורק טוענת כי חברת אלעד נכסים של איל הנדל"ן יצחק תשובה גרמה להרס דירתה בעת שיפוץ בניין שכן. כך מדווח העיתון "ניו יורק פוסט". קייטי טונג, מגישת חדשות ב-CW11, ערוץ הטלוויזיה הניו יורקי, טוענת כי השיפוצים המתבצעים בבניין אוניל בשדרה השישית, גרמו לעובש ונזילות בדירת הפנטהאוז שלה, הסמוכה לשיפוצים, כמו גם לחוסר יציבות של הרצפה.



לדברי עורך דינה של טונג, סטיבן ואגנר, ל"פוסט", בטרם תחילת השיפוץ לא היו בעיות בדירה. בנוסף, לדבריו, בדירה שמתחתיה התרחשו הצפות ואלעד הגיעה מספר פעמים כבר לדירה זו לצורך תיקונים. לפי ה"פוסט", אלעד הסכימה במכתב לממן את עלות שהייתה במלון בסכום של 600 דולר ללילה ולתקן את הנזק לקיר הסמוך לבניין אוניל. אך טונג אמרה ל"פוסט" כי היא כבר הוציאה מכיסה לפחות 10,000 דולר, וצפויה להישאר במלון יותר מהזמן שהקציבה אלעד, שכן הדירה עדיין אינה בטוחה למגורים.



דובר אלעד לויד קפלן אמר ל"פוסט" כי "היא תפוצה באופן מלא". "לא מדובר בכסף, הוא אומר. אנחנו רוצים לפתור את הבעיה. הנזילה הגיעה מאיפשהו, אך איננו בטוחים אפילו אם זה מגיע מהכיוון שלנו. לדבריו יתכן כי תידרש התערבות של צד שלישי לפתרון הבעיה.



לא הכל הולך חלק לתשובה בניו יורק בשבועות האחרונים. סיום השיפוץ של הפלאזה בניו יורק מתעכב וצפוי להביא לדחיית הפתיחה החגיגית של המבנה הידוע. ובבניין דירות היוקרה לינק מאיימים לפתוח בהליכים משפטיים נגד החברה בגין פיגור של שישה חודשים בהשלמת עבודות הבנייה. כך דיווח העיתון "ניו יורק טיימס" בסוף אוגוסט. במקרה זה טענה אלעד כי "אין כאן חריגה. והמקרה לא יכול להפוך לתלונה של הרשויות".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully