וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים נערך למתן יעוץ פנסיוני בעוד 3 שנים: חתם על הסכם להפצת מוצרי הגמל של קבוצת הראל

טל לוי

9.9.2007 / 13:26

כניסתם של בנק הפועלים ובנק לאומי לתחום היעוץ הפנסיוני לשכירים תעוכב עד ל-2010



האם בבנק יודעים משהו שאנחנו לא? הבנק הגדול במדינה חתם היום על הסכם להפצת מוצרי הפנסיה והגמל של קבוצת הראל במסגרת היערכות הבנק לפעול בייעוץ במוצרי פנסיה וגמל.



ואולם, על פי הסכם שהושג לפני כחודש וחצי בין המפקח על הבנקים, רוני חזקיהו למפקח על שוק ההון והביטוח, ידין ענתבי, סיכמו נציגי הפועלים ונציגי האוצר שכניסתם המלאה של שני הבנקים הגדולים לתחום הפנסיוני תעוכב עד ל-2010. בתמורה התחייב האוצר להגיש עד סוף השנה הצעת חוק שתאפשר לבנק לשווק ללקוחות גם ביטוחי חיים, בנוסף לקופות גמל וקרנות פנסיה.



על אף תקופת ההמתנה הארוכה, מיהרו בבנק הפועלים לחתום על הסכם ההפצה עם הראל. כחלק מעסקת החבילה יוכלו הפועלים ולאומי להתחיל מיידית בייעוץ לגבי קרנות פנסיה וביטוחי מנהלים ללקוחות עצמאים; ייעוץ לשכירים יותר רק בעוד שלוש שנים. במקביל יוכלו הפועלים ולאומי לייעץ ולגבות עמלת הפצה מיידית בקופות הגמל. מנגד, הבנקים הבינוניים יוכלו לשווק ללקוחות מיידית את כל מוצרי הביטוח הארוך: פנסיה, גמל וביטוחי חיים.



קבוצת , המנהלת נכסים בהיקף של כ-60 מיליארד שקל, היא קבוצת הביטוח השלישית בגודלה בישראל, השנייה בגודלה בשוק הביטוח הכללי והגדולה בישראל בביטוחי בריאות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully