וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילן טק תשקיע 10 מיליון שקל בפיתוח מערכת שכר משולבת המבוססת על פלטפורמת SAP

TheMarker

9.9.2007 / 14:40

פיתוח המערכת יעשה בשיתוף פעולה בין מומחי חילן טק ומומחי SAP



חברת התוכנה חילן טק, הפועלת בתחום ניהול שכר, נוכחות וכוח אדם הודיעה היום לבורסה כי היא נכנסת לתחום המערכות ארגוניות משולבות (ERP). החברה הודיעה כי החלה בפיתוח מערכת שכר משולבת על פלטפורמת SAP, שתיתן מענה ללקוחות SAP בישראל בכל הנושאים הקשורים למשאב האנושי בארגון. בין משתמשי SAP בארץ נמנים גופים כמו משרדי הממשלה וגופים גדולים אחרים.



פיתוח המערכת נעשה ע"י מומחי חילן טק, בשיתוף עם מומחי SAP בכירים מישראל ומחו"ל. לצורך כך, וכחלק מתהליך הלמידה הממושך בחנו מומחי חילן טק גם את אופן יישום מערכות דומות בחו"ל והשתתפו בקורסים והשתלמויות של SAP בנושא.



אבי באום, מנכ"ל חילן טק: "מספרם הגדל של משתמשי SAP בישראל, הן במגזר הממשלתי והן במגזר הפרטי, הביא את חילן טק להחלטה להעמיד לרשות משתמשים אלו מנוע שכר של SAP מותאם לחוקי מדינת ישראל במסגרת חבילת פתרונות פרי פיתוחה, ליישום מודול משאבי אנוש של SAP". לדבריו, במהלך השנה האחרונה החברה בחנה את יכולות מערכת השכר שמציעה SAP ולאחר תהליך לימוד ממושך שכלל גם את אופן את יישום המערכת בחו"ל הוחלט בחילן טק לפתח מערכת שתיתן את הפתרון המתקדם והמקיף ביותר ללקוחות SAP בישראל.



על פי ההודעה לבורסה, היקף ההשקעה המוערך בפיתוח הינו 10 מיליון שקל, כאשר השלמת תהליך הפיתוח צפויה במהלך שנת 2008. במהלך שנה זו תוטמע המערכת אצל לקוח ראשון של חילן טק שהביע את רצונו להיות משתמש ראשון במערכת.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully