וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציבור הזרים ביקושים של מעל 50 מיליון שקל להנפקת איגרות החוב של פקר פלדה

TheMarker

9.9.2007 / 15:11

שיעור הריבית במכרז לאיגרות החוב נקבע על 5.8%; החברה תגייס בסך הכל 550 מיליון שקל



הצלחה לקבוצת בגיוס ההון בבורסה בתל אביב: לאחר שנתקבלו במכרז המוסדי המוקדם להנפקה של איגרות החוב הזמנות בהיקף כספי של כ-450 מיליון שקל, סיימה החברה בסוף השבוע את ההנפקה לציבור, כאשר נרשמו הזמנות מהציבור בהיקף של מעל 50 מיליון שקל נוספים.



תמיר קדישי, סמנכ"ל הכספים של פקר פלדה מסר כי בעקבות הביקושים הגדולים שנתקבלו בשלב המוסדי, החליטה הנהלת החברה להגדיל את היקף גיוס ההון ל-350 מיליון שקל.



ההקצאה למשקיעים המוסדיים עמדה על 295 מיליון שקל בלבד, מתוך הביקושים שהוזרמו על ידם, והיתרה לציבור הרחב. חתמי ההנפקה רכשו 1.9 מיליון שקל ערך נקוב איגרות חוב בתמורה כספית של 1.9 מיליון שקל. שיעור הריבית שנקבע במכרז לאיגרות החוב נקבע על 5.8%.



במקביל להנפקה לציבור, ביצעה פקר פלדה הנפקת זכויות לבעלי המניות שלה בהיקף נוסף של עוד כ- 200 מיליון שקל. חברת אפריקה ישראל להשקעות, שהיא בעלת השליטה בפקר פלדה, הודיעה כי היא מביעה אמון מלא בחברה הבת ומתחייבת לממש את כל חלקה. היא תזרים לפקר פלדה כ-130 מיליון שקל.



הזכויות ניתנות למימוש בהודעה שתינתן לחברה על למועד ה-16 בספטמבר, 2007, שהוא גם יום המסחר בזכויות. היום האחרון לניצול הזכויות" נקבע ל-18 בספטמבר, 2007.



לדברי מנכ"ל פקר פלדה, נדב שחר, ישמש הכסף שגויס את החברה להרחבת השקעותיה. את החיתום הובילו פועלים אי.בי.אי יחד עם אפריקה ישראל הנפקות ואקסלנס נשואה חיתום. יו"ר פקר פלדה, הוא ארז מלצר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully