וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן פורד האמריקאית תעניק 20 מיליון דולר לקרן החדשה לישראל

עידו סולומון

9.9.2007 / 15:30

זהו המענק השני שנותנת הקרן, במסגרת תמיכתה בארגונים חברתיים ובארגוני זכויות אדם בישראל



קרן פורד - קרן המענקים האמריקאית - הודיעה היום על מענק נוסף של 20 מיליון דולר שיועברו לטובת הקרן החדשה לישראל, במסגרת תמיכתה בארגונים הפועלים לקידום החברה האזרחית, זכויות האדם והצדק החברתי בישראל. זהו המענק החמש שנתי השני שמעבירה הקרן האמריקאית-ישראלית - הראשון היה בשנת 2003 ועמד על סכום זהה.



קרן פורד ישראל נוסדה באוקטובר 2003 תחת חסותה של הקרן החדשה לישראל. מאז ועד היום חילקה מענקים ללמעלה מ-40 ארגונים. מדיניותה של קרן פורד, הדוגלת בחלוקת מענקים גדולים ורב שנתיים לעמותות ללא מטרות רווח, משלימה את פעילותה של הקרן החדשה לישראל, אשר מקצה על פי רוב סכומים קטנים יותר לפרויקטים ספציפים.



לקרן פורד היסטוריה ארוכה של תמיכה ומימון פרויקטים בישראל. מאז 1948 ועד היום תרמה הקרן למעלה מ-70 מיליון דולר למימון מחקרים בתחום המדע והטכנולוגיה, לקידום זכויות האזרח והאדם, והצדק החברתי, לטיפוח יחסי ערבים-יהודים ולפעילות למען פתרון סכסוכים אזוריים.



"אנו גאים על המשכה של שותפות זו עם הקרן החדשה לישראל, ותמיכתנו בפעילים בתחום הצדק החברתי", אומרת סוזן ו.ברספורד, נשיאת קרן פורד. "מענק זה עומד בקנה אחד עם תוכניות הקרן בכל העולם אשר נועדו לקדם ערכים דמוקרטים, והוא יתרום להשגת שלום ושוויון לכל אזרחי המדינה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully