וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה מרוויח דודו טופז?

ארנון בן-יאיר

9.9.2007 / 17:43

טופז חויב על ידי ביהמ"ש לגלות מסמכים המלמדים על הכנסותיו, במסגרת תביעתו נגד החברה האחראית לפרויקט "דודולנד"

שופטת בית משפט השלום בתל אביב, אביגיל כהן, חייבה את הבדרן דודו טופז לגלות במסגרת תביעתו נגד פרץ בוני הנגב מסמכים המוכיחים את כושר השתכרותו. "כל עוד כתב התביעה הוא על סך 500 אלף שקל בגין נזקים - זכותו של הנתבע לקבל המסמכים המבוקשים, דרכם יוכל לנסות ולקעקע את טענות התובע", קבעה כהן.

עם זאת, השופטת דחתה את בקשת פרץ בוני הנגב, שהוגשה באמצעות עו"ד שלמה המלי, לחייב את טופז לגלות סקיצות, תוכניות ומסמכי עבודה הקשורים לפארק השעשועים, וקבעה כי הם אינם רלוונטים לתביעה.

בנובמבר 2006 תבע טופז את פרץ בוני הנגב ב-5 מיליון שקל. לטענתו, החברה דחקה את רגליו מפרויקט ה"דודולנד", ואף לא יידעה אותו שתוכנית הבנייה אושרה. טופז תבע בגין נזקים שנגרמו לו בעקבות ביטול הפרויקט, ודחיקתו ממנו, וכן בשל פגיעה בשם טוב ובמשלח ידו. עם זאת, הוא סירב להמציא לנתבעת מסמכים המלמדים על הכנסותיו, שלטענתו נפגעו.

השופטת כהן חייבה את טופז, המיוצג על ידי עו"ד רונאל פישר, לגלות את המסמכים. עם זאת, נקבע כי אם טופז יבחר להעמיד את תביעתו רק על הפיצוי הסטטוטורי הקבוע בחוק איסור לשון הרע, ולא יתבע נזק ממשי מעבר לכך, הוא לא יידרש להמציא את המסמכים האמורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully