וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתי היוקרה מתייקרים עוד יותר

גיא ליברמן

10.9.2007 / 6:51

מחיריהם שש נכסי היוקרה עלו בעשרות אחוזים בשנה החולפת - ובשוק סבורים שהמגמה תימשך. השמאים: מדובר בבועה

המחירים בשכונות היוקרה והמגה-יוקרה בישראל לא מפסיקים לעלות, ובשנה החולפת נרשמה עליית מחירים של עשרות אחוזים - כך עולה מ"מחירון המיליון" שמוציאה חברת נאות שירן, הסוקר את נכסי היוקרה בישראל. בשורה התחתונה, מעולם לא היו נכסי היוקרה הישראליים יקרים כפי שהם כיום.

"העלייה הגדולה במחירי נדל"ן היוקרה מנותקת מהמתרחש בשוק הנדל"ן הרגיל", אומר נועם דז'לדוב, מבעלי נאות שירן. "מי שקונה נדל"ן בשוק היוקרה אינו נזקק לעזרתו של בנק למשכנתאות. לרוב מדובר באנשים שיש להם הון עצמי רב, או משקיעים מחו"ל, שבידם ההון הנדרש לשלם סכומים שכאלה, ולכן ירידות בבורסה או שינויים בשער החליפין של הדולר פחות משפיעים על החלטותיהם".

מן המחירון עולה כי קיימים הבדלים גדולים בין שיעורי עליות המחירים במקומות השונים. העליות המרשימות ביותר נרשמו בכפר שמריהו, שבה העלייה הממוצעת של מחירון הווילות הוא כ-40%. וילות בסביון, לעומת זאת, שאינן מבוקשות על ידי תושבי חוץ, רשמו עליות מחירים "צנועות" יחסית של 8%.

העליות בנכסי היוקרה בתל אביב הגיעו בממוצע ל-20%, כשבראש מצעד אזורי היוקרה שמחיריהם קופצים נמצא שיכון דן - עם עלייה 31% בממוצע. עליות גבוהות נרשמות גם באזורי היוקרה של רמת השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully