וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוני סער מפנה את הבמה למנכ"ל חדש: יורב הראל ינהל את קבוצת פרומרקט

איילה צורף

10.9.2007 / 9:24

לפי תנאי ההסכם בין השניים יקבל הראל 25% מהקבוצה בתוך כשלוש שנים



יוני סער, הבעלים של קבוצת פרומרקט והאיש שעומד בחזיתה זה שנים ארוכות, מפנה את כיסא הניהול לטובת יורב הראל, מי שמכהן זה כשנתיים כמשנה למנכ"ל הקבוצה - כך נודע ל-TheMarker. לדברי סער, "בשנה וחצי האחרונות הוכשר יורב לתפקיד מנכ"ל הקבוצה. אני אעבור אחורה, לא אעסוק בניהול השוטף, ואתרכז באסטרטגיה, בפיתוח עסקי ובייעוץ".



כיום סער הוא בעלים יחיד של הקבוצה. לפי ההסכם בין סער והראל, בתום כשלוש שנים מכניסתו לתפקיד המנכ"ל אמור הראל לקבל לידיו 25% מהקבוצה. סער אישר מידע זה. "הטיפול השוטף בלקוחות הקבוצה יעבור לידיו של הראל", הוא אומר. הראל, בן 34, ניהל לפני הצטרפותו לפרומרקט את אולפני הטלוויזיה "מימד", ואף כיהן כיועץ מיוחד לוועדת המכרז של ערוץ 2. לפני כן עבד כמפיק בטדי הפקות.



מנתונים שמסר סער עולה כי המחזור השנתי של פרומרקט, שעוסקת בקידום מכירות, הפקת אירועים, שיווק חווייתי, שיווק סלולרי ועוד, הוא 120 מיליון שקל בשנה - והיא מעסיקה כ-100 עובדים קבועים. בין לקוחות החברה נמנות סלקום וקוקה קולה (פרומרקט הפיקה את סלקום ווליום וגמר כוכב נולד בכנרת, ואת כפר המוסיקה של קוקה קולה בניצנים), בנק הפועלים, תנובה, פרוקטר & גמבל, עלית, טמבור, נביעות, פסגות אופק, יס ועוד.



סער ידוע בשיטת העבודה הייחודית שלו: הוא קושר קשרים אישיים עם המנכ"לים של אותן חברות-לקוחות שלו. הקשרים האישיים עמם הופכים אותו ליועץ שלהם בתחום השיווק, ורבים מהם מעריכים מאוד את דעתו. סביר שסער יישאר בקשרים הדוקים עם המנכ"לים שהיו לקוחותיו, אך לא יטפל בחברות טיפול שוטף.



על הסיבות להחלטתו לפנות את כס הניהול אומר סער: "לאחר 17 שנה בניהול והובלת הקבוצה אני מאמין כי נדרש דם חדש שיוכל לקחת את הקבוצה למקומות חדשים. השינוי בשוק התקשורת והשיווק הוא עצום. מגמת השימוש בשיווק אלטרנטיווי על פני השיווק המסורתי, קרי הפרסום, מתעצמת משנה לשנה, ואנו נסיים את השנה בגידול דו-ספרתי. תוכניות העבודה של פרומרקט לעתיד, בכדי להמשיך ולהוביל את השוק, דורשות כניסה לתחומים נוספים כמו שיווק מפה לאוזן, שיווק באמצעות האינטרנט, פיתוח תחום השיווק באמצעות בידור ותרבות ועוד. כל אלו יחד עם פעילות ענפה בתחום התוכן השיווקי מחייבים אותנו להיערך מחדש".



הראל, המנכ"ל החדש, לא מהסס ומנצל את הבמה החדשה שניתנה לו כדי להתנגח במשרדי הפרסום. "משרדי הפרסום איבדו את הדרך, ואנו רואים כי הייעוץ וההובלה שלהם את הלקוחות נהפכו יותר ויותר להובלה מסחרית המונעת משיקולי רווחיות - תוך התעלמות מהשינויים בשוק".



זה שנים ארוכות שפרומרקט וחברות דומות לה, בהן סופר-פוש וטרגט מרקט, מתחרות על תקציב הפרסום של הלקוח עם משרדי הפרסום.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully