וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת בוניטה תפתח סניף במיאמי באוקטובר

גלי ברגר

10.9.2007 / 9:44

הרשת מפעילה בישראל 30 סניפים וצפויה לסיים את 2007 עם מחזור של 70 מיליון שקל



רשת האופנה בוניטה צפויה לפתוח באוקטובר הקרוב חנות במיאמי שבארה"ב - שתהיה הסניף הראשון של הרשת בחו"ל. החברה נמצאת בשלב הסופי של מו"מ עם הזכיינים המקומיים, אנשי עסקים העוסקים בין השאר באופנה. לדברי פרידה ראובני, מבעלי הרשת, מו"מ מקביל מתנהל גם עם זכיינים מקייב שבאוקראינה במטרה לפתח את הרשת במזרח אירופה. "מדובר בשיתוף פעולה שבו אנחנו נושאים בעלויות של עיצוב החנות, והם מוצאים את הלוקיישן וקונים מאיתנו את הסחורה", הסבירה ראובני. "ההשקעה בשני הסניפים תהיה כ-2 מיליון דולר".



רשת בוניטה מפעילה בישראל 30 סניפים, ואת 2007 היא צפויה לסיים עם מחזור מכירות של 70 מיליון שקל. עד סוף 2008 היא מקווה לפתוח עוד חמישה או שישה סניפים בישראל. לטענת ראובני, בניגוד למגמת המיזוג בין רשתות קטנות לגדולות, בוניטה לא מעוניינת להימכר אלא להמשיך בדרך עצמאית - ואף לצאת להנפקה ב-2008. בתשובה לשאלה מה יש לרשת כה קטנה להציע לשוק ההון, שבו גם לחברות גדולות כמו קסטרו ופוקס לקח זמן לשכנע את המשקיעים לרכוש אותן, ענתה ראובני: "הרשתות שמונפקות הן המוניות, ואנחנו נישת בוטיק ומאוד מבודלים".



במקביל לפתיחת סניפים בחו"ל, בוניטה השיקה מחדש את מועדון הלקוחות שלה בהשקעה של 3 מיליון שקל. הצטרפות למועדון הלקוחות החדש היא בתשלום, וראובני צופה כי המועדון יביא לגידול של 15%-17% במכירות בשנה הקרובה. בנוסף, בבוניטה צופים גידול במועדון הלקוחות ל-200 אלף לקוחות עד סוף 2008.



רשת בוניטה נמצאת בבעלות פרטית של נחמן ופרידה ראובני. היא הוקמה ב-89' ופונה לקהל צעיר. הרשת פועלת בזכיינות ומייצרת את כל סחורתה בישראל. אם היא תתחיל למכור בכמויות משמעותיות בחו"ל, היא תיאלץ להתאים גם את הייצור שלה לכך.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully