וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוחי דואג לחלוץ

נתן שבע

10.9.2007 / 10:28

הרמטכ"ל לשעבר יקבל בחברת סטרלינג 7,500 דולר בחודש ואופציות הנמצאות מחוץ לכסף. המניה איבדה כ-12% מאז הנפקתה במאי

שלושה חודשים אחרי מינוי של הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ כיו"ר סטרלינג מקבוצת אי.די.בי, דואגים בקבוצה לשכר ולתנאי התגמול שלו. החברה, שהפסידה 38 מיליון שקל בשנה וחצי האחרונות, תשלם לחלוץ 7,500 דולר בחודש - 31 אלף שקל או כ-370 אלף בשנה.

בנוסף, יקבל חלוץ 183 אלף אופציות ללא תמורה במחיר של 10.88 שקלים למניה, הניתנות למימוש ל-1.5% מהחברה. האופציות הן מחוץ לכסף כאשר מחיר המניה בשוק נמוך בכמעט שליש ממחיר המימוש.

מפתחת מערכות אנטנה לתקשורת לוויינים בפס רחב לפלטפורמות ניידות, לרבות מטוסים. המערכות מאפשרות העברת מידע בקצב מהיר - למשל דואר אלקטרוני, טלפון וטלוויזיה לנוסעים במטוסים אזרחיים. החברה מפתחת טכנולוגיה המכונה COMPA, המאפשרת את תפקוד המערכות. לחברה אין עדיין הכנסות.

סטרלינג הונפקה בחודש מאי האחרון למרות אזהרת עסק חי. באופן לא מפתיעה, איבדה החברה מאז הנפקתה כ-12% וירדה לשווי של 85 מיליון שקל. בתשקיף לגבי תוצאותיה ב-2006 נכתב כי "לחברה נגרמו הפסדים של 26 מיליון שקל, ויש לה תזרים מזומנים שלילי מפעילות שוטפת של 22.4 מיליון שקל. בנוסף, לחברה גירעון בהון החוזר של כ-19 מיליון שקל וגירעון בהון העצמי של 16.9 מיליון שקל. כל אלה מעוררים ספקות משמעותיים בדבר המשך קיומה של החברה כעסק חי".

הרמטכ"ל לשעבר מקבל עוד עשרות אלפי שקלים בחודש כפנסיה מצה"ל.

שמו של חלוץ שורבב בשנה האחרונה כמועמד לתפקידים בכירים בחברות גדולות במשק. בין היתר הוזכר שמו כמועמד למנכ"ל חברת החשמל או לתפקיד משנה למנכ"ל בקבוצת של עופר נמרודי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully