וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זליכה התלונן במשטרה נגד הולנדר

טל לוי

10.9.2007 / 11:00

התלונה על חשד למעשה פלילי. נציב שירות המדינה: "הסיפור הזוי ומצחיק - צריך לראיין פסיכולוג, לא אותי"

"אני בדרך לא אומר דברים כאלה, אבל הסיפור כה הזוי ומצחיק, שאני חושב שהייתם צריכים לראיין פסיכולוג ולא אותי". כך אמר הבוקר נציב שירות המדינה, שמואל הולנדר, בתוכנית "מה בוער" עם רזי ברקאי, ששודרה הבוקר בגלי צה"ל.

לדברי הולנדר, "אם אני שייך למשפחת המושחתים של זליכה אחרי 35 שנים של עבודה, אז לכאורה גם היועץ המשפטי וכל הפרקליטות היטו את המכרז, הרי כולנו פעלנו בשיתוף פעולה בכל הסיפור הזה".

בגלי צה"ל דווח הבוקר כי החשב הכללי במשרד האוצר, ד"ר ירון זליכה, הגיש למשטרה תלונה חסרת תקדים בחשד למעשה פלילי מצד נציב שירות המדינה, שמואל הולנדר.

על פי התלונה הרשמית של זליכה, קידם הנציב באופן פסול את מינויו של עדי ריבלין כמשנה לחשב הכללי, תוך תיאום מלא עם בכירים בלשכתו של אולמרט. זאת, על אף שנגד ריבלין מתנהל דין משמעתי בגין קבלת טובות הנאה מספק שעליו היה אחראי.

זליכה שלח לפני כשנה וחצי מכתב לנציב שירות המדינה, בו האשים את ריבלין כי נסע לחו"ל על חשבון חברת MTS - החברה שהקימה את מערכת המסחר באיגרות החוב הממשלתיות.

בגלי צה"ל מוסיפים כי לדברי בכיר בירושלים, מטרת ההתערבות לטובתו של ריבלין היתה למנותו לחשב בפועל - אם תצלח היוזמה להדיח את זליכה או לא להאריך את תקופת כהונתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully