וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירקטוריון בנק לאומי ממליץ למנות את מיקי פרידמן למנכ"ל בנק לאומי בריטניה במקום ברוך לדרמן

טל לוי

10.9.2007 / 11:32

פרידמן הוא מנהל הסניף המרכזי של בנק לאומי וברוך לדרמן מונה לאחרונה לראש החטיבה הבנקאית



דירקטוריון , בראשות איתן רף, אישר היום את המלצת מנכ"ל קבוצת לאומי, גליה מאור, וימליץ לדירקטוריון בנק לאומי בריטניה (UK) למנות את מיקי (מנחם) פרידמן לתפקיד מנכ"ל בנק לאומי בריטניה (UK), במקום ברוך לדרמן אשר מונה לראש החטיבה הבנקאית. אישור מינויו של פרידמן כפוף לאישור רשויות הפיקוח בבריטניה.



פרידמן (56) עובד בלאומי 33 שנים ובתפקידו הנוכחי הוא משמש כמנהל הסניף המרכזי של הבנק. בתפקידו הקודם שימש פרידמן כסגן וממלא מקום ראש החטיבה הבנקאית ואחראי על תחום האשראי, ולפני כן מילא תפקידי ניהול רבים בחטיבה הבנקאית. פרידמן הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה מאוניברסיטת תל אביב.



את פרידמן יחליף בתפקיד מנהל הסניף המרכזי, שוקי בורשטיין, המכהן כיום כסגן ראש החטיבה לשוקי הון בבנק. בורשטיין (48), עובד בלאומי מזה 19 שנים והוא בעל תואר ראשון במתמטיקה מהאוניברסיטה העברית בירושלים. לפני תפקידו הנוכחי כיהן בורשטיין כסגן ראש החטיבה העסקית בבנק.



בנק לאומי בריטניה הוא בנק עצמאי בבעלות מלאה של בנק לאומי. הבנק סיים את 2006 ברווח נקי של 12.6 מיליון ליש"ט (כ-105 מיליון שקל). במחצית הראשונה של 2007 הסתכם הרווח הנקי של הבנק ב-6.6 מיליון ליש"ט (כ-57.5 מיליון שקל), המבטא תשואה על ההון העצמי בשיעור של 15.9% (במונחים שנתיים).



הסניף המרכזי של לאומי ברחוב יהודה הלוי מעסיק כ-500 עובדים ושם גם נמצאת החטיבה העסקית של הבנק, המיועדת לחברות ענק דוגמת אי.די.בי וקבוצת דלק.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully