וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילת תספק כ-3,000 תחנות לווין זעירות לחברת טלקום רוסית בחוזה שהיקפו כ-3 מיליון דולר

שירלי יום-טוב

10.9.2007 / 15:54

רוסיה היא אחד השווקים הצומחים ביותר של גילת; המניה איבדה כ-13% בחודש



חברת דיווחה על עסקה חדשה באחד השווקים הצומחים ביותר שלה - רוסיה. גילת תספק לגלובל טלפורט, ספק שירותי לוויין כ-3,000 תחנות VSAT (תחנות לווין זעירות) מסוג SkyEdge, המיועדות למשרד החינוך הרוסי. מחירה של תחנה נע בין אלף לאלף חמש מאות דולר וסך כל היקף החוזה הוא 3-3.5 מיליון דולר.



ממשלת רוסיה יזמה פרויקט חינוך שמבטיח גישה לאינטרנט מהירה עבור בתי הספר ברוסיה. גילת ציינה כי מתחילת השנה היא סיפקה כבר כ-3,000 תחנות VSAT לבתי ספר באזורים מרוחקים ברוסיה. התחנות מספקות אינטרנט במהירות גבוהה ותמיכה במולטימדיה, וידאו-קונפרנס ותמיכה ב-VoIP. הטכנולוגיה מסייעת לסטודנטים בבתי ספר מרוחקים ברוסיה לקבל שרותי חינוך באמצעות תוכניות לימוד אינטראקטיוויות ויישומי אינטרנט אחרים.



בחודשים האחרונים דיווחה גילת על מספר חוזים ברוסיה ומדינות סביבה. גילת מספקת לקזחסטן טלקום מאות תחנות VSAT להרחבת רשת הלוויינים שלה. ביוני האחרון הודיעה גילת, כי נבחרה על ידי סיביר טלקום, ספקית שירותי תקשורת ברוסיה, לאספקת רשת לוויין בסיביר, שתכלול יותר כ-1,200 תחנות VSAT.



גילת דיווחה ברבעון השני על רווח נקי של כ-5.5 מיליון דולר, לעומת רווח נקי בסך של כ-2 מיליון דולר ברבעון המקביל. ההכנסות צמחו ב-15% ל-70 מיליון דולר.



גילת נסחרת בנאסד"ק ובתל אביב לפי שווי שוק של כ-350 מיליון דולר. מניית החברה איבדה 13% בחודש.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully