וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסחר תנודתי באחד העם הסתיים בעליות שערים קלות

10.9.2007 / 18:28

המדדים פתחו בירידות אך הבורסות באירופה נתנו דחיפה ויום המסחר נסגר בירוק...

מסחר תנודתי באחד העם נסגר בעליות שערים קלות
לאחר פתיחה שלילית של שבוע המסחר אתמול, היום כבר נראו סימני התאוששות כאשר המסחר נפתח בצד השלילי אך במהלך היום ובמקביל לבורסות באירופה עבר לטריטוריה החיובית. ביום שלישי השבוע יסגר המסחר עד לשבוע הבא בשל החג ולכן קיים סיכוי שנראה מסחר במחזורים נמוכים יחסית לרגיל. בסיכום יומי: מדד ת"א 25 רשם עלייה של 0.32%, מדד ת"א 100 רשם עלייה של 0.2%, מדד ת"א 75 הוסיף 0.1%, מדד תל טק 15 טיפס בשיעור של 0.5%, מדד יתר 50 נותר ללא שינוי ומדד נדל"ן 15 רשם עלייה של 0.6%. מחזור המסחר הסתכם ב-1.5 מיליארד שקל.


במגזר הבנקאי: לאומי עלתה ב- 0.6% במחזור של 122 מיליון שקל, פועלים השילה 0.6%- במחזור של 164 מיליון שקל, דיסקונט נסחרה ללא שינוי במחזור של 32.2 מיליון שקל ומזרחי עלתה ב- 0.3% במחזור של 9 מיליון שקל. סה"כ הוסיף מדד הבנקים 0.1%.

מניית טבע ממשיכה להיסחר על רקע סוגיות האישורים המשפטיים אותן מקבלת החברה לשווק גרסאות גנריות לתרופות שונות. יואב בורגן מלידר שוקי הון אמר היום כי "ההערכות לגבי הפרוטוניקס - התעסקות ספקולטיבית וגישוש באפילה", וממליץ להמתין ליום רביעי הקרוב אז תתפרסם החלטתו המנומקת של השופט שסירב להוציא את צו המניעה. בתוך כך, ב-CIBC בחרו היום להעלות את מחיר היעד למניית טבע ל-53 דולר.

חברת אפריקה ישראל ממשיכה לרכז עניין, כאשר הבוקר דיווחה חברת מלונות אפריקה ישראל על השלמת המו"מ לרכישת 60% מחברות המחזיקות בארבעה בתי מלון במרכז העיר בוקרשט שברומניה. 3 מלונות בעלי 300 חדרים פעילים כיום, והרביעי נמצא בהקמה ויכלול כ-150 חדרים ואולמות אירועים ויפתח בסוף שנת 2008. מניית החברה האם מגיבה לדיווחים בחיוב ומוסיפה 0.9% במחזור של 42.3 מיליון שקל.


מגל מערכות הודיעה היום כי חברה-בת בבעלותה המלאה זכתה בחוזה בהיקף כספי של 8 מיליון דולר להתקנת מערכת האבטחה, ה-Perimitrax הטמונה בקרקע ושתשמש כחלק ממערך ההגנה ההיקפית במתקני תשתיות ציבוריים במדינה במערב אסיה. מניית החברה הדואלית קופצת ב- 4.9% במחזור מסחר של 380 אלף שקל.


הדולר נסחר היום כמעט ללא שינוי, הוסיף 0.07% ושערו היציג נקבע על 4.132 שקלים. האירו ממשיך להתחזק על רקע החלטה של נגיד הבנק המרכזי להותיר את הריבית בגובהה הנוכחי ולא להורידה כמו שציפו רבים, האירו הוסיף 0.89% ושערו היציג נקבע על 5.702 שקלים.


האפיק הסולידי נסחר במגמה מעורבת עם נטיה לעליות שערים. הצמודים הארוכים רשמו ירידות של עד 1.2%, ואילו הבינוניים והארוכים נסחרו במגמה חיובית ורשמו עליות של 1.2%. השחרים נסחרו אף הם במגמה חיובית, וניכרו בהם עליות של עד 1.3%, זאת על רקע ירידות קלות בתשואת האג"ח ל-10 שנים בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully