וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלוג הראשון של אלן גרינספן: נמאס לי מהקודים של הבנק הפדרלי; "סוף סוף אני יכול להשתמש בקול שלי!"

ניו יורק טיימס

10.9.2007 / 20:31

"רציתי לעבור לכתוב בגוף ראשון" כתב היו"ר לשעבר של הפד בפוסט הראשון והאחרון בבלוג לקראת צאת ספרו



עבור כל מי שעוקב אחרי הבנק הפדרלי, זה לא פחות מאשר התגשמות חלום. לקראת השקת ספרו החדש של היו"ר לשעבר של הבנק הפדרלי, אלן גרינספאן - "The Age of Turbulence" - הודיעה קמעונית האינטרנט אמזון (סימול AMZN) כי היו"ר האגדי יתחיל לכתוב בלוג אישי שיפורסם באתר אמזון. התקוות היו גבוהות, והקוראים ציפו לקרוא אודות המחשבות החולפות בראשו של גרינספן על רקע המשבר הנוכחי בשווקים.



בפוסט הראשון שהעלה לבלוגאפילו גרינספאן עצמו נראה נרגש מהעניין. בפוסט הראשון שהעלה לבלוג, ב-31 באוגוסט, הוא כתב על רצונו להשתחרר בכתיבתו מכבלי "שפת הפד" - ז'רגון הקודים והצופנים של הבנק הפדרלי. "רציתי לבצע את המעבר מכתיבה של ניתוח כלכלי לכתיבה בגוף ראשון", כתב. "סוף סוף אוכל להשתמש בקול שלי!", הוסיף בשימוש מתועד ראשון בסימן קריאה של גרינספן.



אלא שמאז הפוסט המפתה הראשון שלו - אשר כלל 595 מילים בלבד - לא נרשם המשך כלשהו לקריירה של גרינספן כבלוגר. לפי ההערכות, היו"ר לשעבר מעדיף לשמור את הסיפורים הססגוניים ביותר לאלו שיהיו מוכנים לשלם 35 דולר עבור ספרו. בבלוג שלו הבטיח גרינספן כי הספר יכלול פרטים על קשריו עם הנשיאים לשעבר ריצ'רד ניקסון ורונלד רייגן, כמו גם עם הנשיא הנוכחי, וכן עם הסופרת והפילוסופית איין רנד - האם הרוחנית של גרינספן.



לא מתוכננים פוסטים נוספים בבלוג, לדברי דוברת פנגווין פרס, המו"לית של ספרו של גרינספן. הספר צפוי להגיע למדפי החנויות ביום שני הבא.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully