וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליט המדינה, ערן שנדר, ממליץ להורות על חקירה פלילית נוספת נגד אולמרט

יובל יועז

10.9.2007 / 21:08

מדובר על פתיחת חקירה בפרשת "מרכז ההשקעות-אורי מסר" ופרשת המינויים הפוליטיים ברשות לעסקים קטנים



פרקליט המדינה, ערן שנדר, המליץ ליועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, להורות על פתיחת חקירה פלילית נוספת נגד ראש הממשלה, אהוד אולמרט, בשתי פרשות - פרשת מרכז ההשקעות - אורי מסר, ופרשת המינויים הפוליטיים ברשות לעסקים קטנים במשרד התמ"ת.



שתי הפרשות הללו ממתינות זה כמה חודשים להחלטתו של מזוז אם להורות על פתיחת חקירה פלילית. נגד אולמרט מתנהלת כעת חקירה פלילית אחרת, בפרשת המכרז להפרטת בנק לאומי, שבעניינה הוא אמור להיחקר באזהרה בזמן הקרוב.



בראיון הערב לרשת ב' אישר שנדר שהמליץ למזוז, בתום הליך בדיקה שנוהל בפרקליטות, להורות על חקירה פלילית נגד אולמרט בפרשות הנוגעות לכהונתו כשר התמ"ת. לדבריו, החלטתו של מזוז בעניין החקירה הפלילית תתקבל כבר בזמן הקרוב.



בשתי הפרשות - פרשת מרכז ההשקעות - אורי מסר, ופרשת המינויים הפוליטיים ברשות לעסקים קטנים במשרד התמ"ת - התנהלה חקירה מקיפה מטעם מבקר המדינה ואף פורסמו דו"חות בעניין. פרשת "מרכז ההשקעות-אורי מסר" נחשפה בתחקיר "הארץ", ובמרכזה חשד שאולמרט היה מעורב במתן טובות הנאה כשר התמ"ת למפעל שאותו ייצג חברו ושותפו בעבר, עו"ד אורי מסר, תוך ניגוד עניינים באופן המעלה חשד לביצוע עבירת מרמה והפרת אמונים.



בעניין הרשות לעסקים קטנים קבע מבקר המדינה כי בתקופתו של אולמרט נעשה שימוש ברשות לעסקים קטנים ובינוניים "ככר פעולה למינויים משיקולים פוליטיים ובהליך לא תקין", בידי "בכירים בהנהלת משרד התמ"ת, כדי להיטיב עם מקורבים פוליטיים למפלגתו של השר דאז אולמרט".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully