וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורנר בראדרס מסתערת על האינטרנט: מתכוונת להשיק 24 הפקות אינטרנט מיוחדות במגוון פורמטים

ניו יורק טיימס

10.9.2007 / 21:18

מיזם האינטרנט של החברה עשוי להפוך אותה למובילה בתחום הבידור המקוון



וורנר ברדרס החליטה להגדיל את אחיזתה בעולם האינטרנט ולהפוך לספקית תוכן וידיאו מקוונת דומיננטית. החברה ייחדה אולפן להשגת מטרה זו, המתעתד להשיק בקרוב 24 הפקות אינטרנט במגוון פורמטים כולל סרטונים (minimovies), משחקים ותוכניות טלוויזיה. המיזם החדש, סטודיו 2.0, החל לעבוד במאי 2006.



וורנר החליטה לממן את הפרויקטים בעצמה. רק לאחר ההפקה, היא תתור אחר מפרסמות שיכסו חלק מההוצאות. היא יכולה להרשות לעצמה, היות שהתקציב הדרוש לכל 24 הפרויקטים הללו הוא פחות מ-3 מיליון דולר, סכום דומה לעלות של פרק אחד בסדרת טלוויזיה מובילה.



השינוי של וורנר משקף את המציאות החדשה שעומדת בפני אולפני הוליווד - עולם הבידור באינטרנט צומח במהירות כה גבוהה והן חייבות לקחת סיכון, אחרת הן יישארו בחוץ.



מאז שוורנר החלה לייצר חומר מקורי המיועד לאינטרנט בשנה שעברה, היא הצליחה להוציא לפועל רק פרויקט אחד - הרדלי ניוז - חידון טלוויזיוני סטירי שרשם את הבכורה שלו באתר Bud.TV של אנהויסר-בוש באפריל. התוכנית לא הצליחה למשוך קהל רב, אולם וורנר לא ויתרה והיא תרה אחר צינורות הפצה נוספים.



רשימת הפקות האינטרנט שוורנר מתכננת להכריז עליהן היום נמצאות עמוק בשלבי ההפקה שלהן והן מכסות מגוון סגנונות, כולל מדע בדיוני ואנימציה.



"המופע של ג'יני טייט", שנוצר על ידי ליז קקאוסקי, הוא סדרה בת עשרה פרקים על אמא לבנה מהפרברים שמשדרת מהמיני-ון שלה. קומדיית בובות למבוגרים של ג'ים הנסון קומפני עוקבת אחר קבוצה של חוקרי קופים.



מוקיומנטרי בשם "Viral" (נגיפי), מבית היוצר של ג'ואי מנדרינו ודיויד יאנג, עוקבת אחרי אי תפקודו של אולפן דיגיטאלי המנסה לייצר את הלהיט המקוון הבא.



פרויקטים נוספים כוללים סרט אנימציה על פי "הקוסם מארץ עוץ" ומשחק שידוכים מקוון שהופק על ידי לורן גרהם מ"בנות גילמור". גם לג'וסף מקגינטי ניקול, הבמאי של סדרת סרטי "המלאכיות של צ'רלי", יש פרויקט בקנה.



ריל נטוורקס הסכימה להפיץ את הפרויקט של ג'ים הנסון. פרויקטים אחרים יופיעו על ג'וסט ופורטלי וידיאו אחרים.



למרות שהמיזם של וורנר החל בצליעה, הוא כיום מוביל בתחום הבידור המקוון. החברה הכריזה במאי על 2006 על עסקה המאפשרת לתחנות טלוויזיה מקומיות שקונות שידורים חוזרים של הקומדיה "שני אנשים וחצי" להציע הורדות של הסדרה באתרי האינטרנט שלהן. האתר של המיזם, TMZ.com, שהוא טבלואיד על ידוענים, נהיה כל כך פופולארי, עד שוורנר החליטה להשיק תוכנית טלוויזיה עם אותו שם השבוע.



מנכ"ל וורנר, ברי מ. מייר, הודיע בשבוע שעבר על תוכניות על יצירת עולם דמיוני מקוון שבו יש דמויות מונפשות השייכות לחברה. ההשקה של האתר, בשם T-Works, צפויה באביב. האתר יאפשר גם הורדת פרקים של האנה-ברברה ולוני-טיונס.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully