וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

RBC העלה ההמלצה לרדוור ל"תשואת יתר": "החברה עשויה להציג ברבעונים הקרובים צמיחה עקבית בהכנסות"

עומרי כהן

10.9.2007 / 22:18

מחיר היעד הועלה ל-18 דולר ומניית רדוור מזנקת בתגובה ב-5.4%; "החברה נראית נמרצת יותר"



האנליסט מארק סו מהבנק הקנדי RBC העלה היום את המלצת ההשקעה שלו למניית חברת ל"תשואת יתר", מ"תשואה ענפית", והמניה מגיבה בזינוק של 5.4% למחיר של 13.9 דולר, לאחר שנפלה ב-17% מתחילת 2007. לדברי סו, השיפור בעבודת אנשי המכירות והמוצרים החדשים החזקים שהושקו, אמורים להניע את צמיחת ההכנסות.



רדוור מתמחה בפיתוח פתרונות לניהול וניתוב עומסים באתרי אינטרנט וברשתות נתונים. לדברי סו, רדוור סבלה בעבר מכמה מעידות ונאלצה להיאבק בצילה של המתחרה הגדולה יותר, F5, אולם כעת נראה שהחברה נמרצת יותר הודות למוצרים החדשים ושדרוג תחום המכירות.



סו מציין כי הודות למעמד המחוזק של רדוור בשוק, היא עשויה להציג גידול עקבי מרבעון לרבעון בהכנסות, לפחות בכמה מהרבעונים הקרובים. בשל כך ובהסתמכך על צבר ההזמנות שבידי החברה, הוא גם העלה לה את תחזית ההכנסות לרבעון השלישי ל-23 מיליון דולר, מ-22 מיליון דולר. התחזית החדשה גובהה מהתחזית הממוצעת בשוק, שעומדת על 22.2 מיליון דולר.



בנוסף, ניפק סו תחזית להכנסות של 24 מיליון דולר ברבעון הרביעי של השנה, שגם היא גבוהה בכ-600 אלף דולר מהתחזית הממוצעת בשוק. לדבריו, עסקות גדולות באסיה וגידול בפרויקטים בשוק הטלקום בצפון אמריקה יתרמו לגידול של לפחות 4% בהכנסות ברבעון הרביעי, לעומת הרבעון השלישי.



על בסיס תחזיות עלו, גם העלה סו את מחיר היעד למניית רדוור ל-18 דולר, מ-16 דולר.



במחצית הראשונה של 2007 גדלו הכנסות רדוור ב-3% לעומת התקופה המקבילה ל-41.2 מיליון דולר. עם זאת, שחיקה ברווחיות הגולמית וזינוק חד בהוצאות התפעול הסבו לחברה הפסד נקי של 7.6 מיליון דולר (39 סנט למניה). זאת, לאחר שהפסידה 294 אלף דולר בלבד במחצית הראשונה של 2006.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully