וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשובה מסמן את סינגפור

אלי שיצר ועפרה שלו

11.9.2007 / 6:45

קבוצת אלעד זכתה במכרז ממשלתי יחד עם משקיעים מדובאי. יקימו פרויקט נדל"ן דמוי הפלאזה ב-1.1 מיליארד דולר

תשובה נכנס גם לסינגפור: קבוצת אלעד זכתה, בשיתוף משקיעים מדובאי, במכרז ענק של ממשלת סינגפור בהיקף של 1.1 מיליארד דולר להקמת פרויקט משולב לבניית משרדים, מלונות ודירות מגורים - כך פורסם אתמול ב"פורבס".

אלעד גרופ סינגפור, החברה הבת של אלעד גרופ, המנוהלת על ידי מיקי נפתלי, נמנית עם הקבוצה שזכתה אתמול במכרז של ממשלת סינגפור להקמת פרויקט יוקרתי במקום המרכזי ביותר בסינגפור. הקבוצה שבה שותפה אלעד תשלם עבור הקרקע כ-1.1 מיליארד דולר ותשקיע עוד כמיליארד דולר בהקמת הפרויקט. האתר המסחרי כולל שטח בהיקף של 146,827 מ"ר, כאשר ארבעה בניינים הנמצאים במתחם מיועדים לשימור.

מדובר בהקמת פרויקט Mixed Use בשטח בנוי של כ-150 אלף מ"ר הכולל חדרי מלון, דירות יוקרה, שטחי מסחר ומשרדים.

השטח ממוקם ליד מלון Raffles ומרכז הקונגרסים המרכזי של סינגפור. ככל הידוע, לפחות 40% מהפרויקט מיועדים למשרדים ולפחות 30% ממנו אמורים לשמש למלונאות ומסחר.

בעל השליטה באלעד גרופ, יצחק תשובה, ממשיך בכך בקו שבו התחיל עם רכישת מלון פלאזה במנהטן והסבת חלק מהדירות במלון ושיווקן כדירות יוקרה. למכרז של ממשלת סינגפור ניגשו חמש קבוצות, ובהן הקבוצה שבה שותפה אלעד. הגורם השני בקבוצה הוא חברת הנדל"ן הציבורית הסינגפורית C.D.L שבשליטת קוויק לנג בנג שהיה מבעלי מלון פלאזה בניו יורק שנרכש על ידי אלעד. השותפה השלישית היא קרן הנדל"ן הדובאית Istithmar שבבעלות חברת דובאי וורלד שהיא חברת ההשקעות של ממשלת דובאי. שלושת הגופים הם שותפים שווים בקבוצה. הקבוצה של אלעד גרופ סינגפור הציעה מחיר של 1.68 מיליארד דולר סינגפורי שהם כ-1.1 מיליארד דולר אמריקאי - וזכתה במכרז. הקבוצה זכתה במכרז על אף שהיו שתי הצעות כספיות גבוהות יותר, כולל הצעה של כ-2 מיליארד דולר סינגפורי. זאת בזכות ההובלה הברורה של קבוצת אלעד בכל הקשור לתכנון ועיצוב.

אלעד גרופ היא חברה פרטית שבבעלות תשובה. רשימת נכסיה כוללת 84 נכסים בקנדה ובפלורידה וכן את שני פרויקטי הדגל של הקבוצה: 50% מפרויקט לאס וגאס, בו יוקם מלון פלאזה, והפרויקט השני - שיקומו הייחודי של מלון פלאזה במנהטן, ניו יורק, שצפוי להערכת חברת הדירוג מעלות "להניב לקבוצה רווחים גבוהים מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully