וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיסר מעמיק אחיזתו בעולם האופנה: יפתח בישראל את רשת ג'י-סטאר ההולנדית

גלי ברגר

11.9.2007 / 8:34

כך נודע ל-TheMarker; הרשת, שמשווקת ג'ינס פרימיום, נוסדה ב-89' ופועלת בכ-60 מדינות ברחבי העולם



רשת אופנה חדשה עומדת לנחות בתחילת 2008 בישראל: מוטי זיסר יפתח בישראל את רשת ג'י-סטאר (G-STAR). ל-TheMarker נודע כי אריק בן זינו, מנכ"ל רשת מנגו והאחראי על תחום הקמעונות באלביט הדמיה, מנהל משא ומתן מתקדם עם נציגי הרשת ההולנדית. מדובר במותג ג'ינס שמקורו בהולנד, אך הרשת פועלת כיום בכ-60 מדינות בעולם - בהן ארה"ב, מדינות במזרח הרחוק ומדינות אירופה.



הרשת נוסדה ב-89', ובאתר החברה היא מוגדרת כרשת חדשנית ופורצת גבולות, שהפילוסופיה שמנחה אותה היא just the product - המוצר ועיצובו. מסיבה זו, הרשת לא מוכרת את מותגיה בחנויות אחרות אלא רק בחנויות שלה. באירופה ממוצבת הרשת כמותג פרימיום, בדומה לדיזל האיטלקית.



עם חתימת ההסכם יעמיק זיסר את אחיזתו בתחום האופנה בישראל, שכן הוא מחזיק בזיכיון למותג מנגו הספרדי ממאי 2005. מנגו מפעילה היום עשרות סניפים בישראל, בהם חנות דגל בקניון עזריאלי, קניון ארנה, קניון מול הים באילת, קניון מלחה בירושלים ועוד. באחרונה עלתה הרשת בקמפיין לקולקציית סתיו/חורף 2007 בכיכובה של השחקנית מילה ג'ובוביץ'. בעבר אמר בן זינו כי יש בכוונתו להביא לישראל מותגי אופנה נוספים פרט למנגו.



מאלביט הדמיה נמסר בתגובה: "אלביט הדמיה, בשליטת איש העסקים מוטי זיסר, באמצעות חברת בת שלה בניהולו של אריק בן זינו שמכהן גם כמנכ"ל מנגו בישראל, נמצאת במגעים מתקדמים להבאת מותג הג'ינסים ההולנדי המוביל ג'י-סטאר בבלעדיות לישראל".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully