וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסטרו סוגרת את חנות הדגל בכיכר האדומה במוסקווה

גלי ברגר

11.9.2007 / 8:37

הרשת תתחיל להפעיל בעצמה את סניפיה בשווייץ, לאחר שלא היתה מרוצה מהזכיין המקומי



חנות הדגל של קסטרו במוסקווה עומדת להיסגר - כך עולה מדו"חות החברה לרבעון השני של 2007. בדו"ח הדירקטוריון של קסטרו נכתב כי היא קיבלה הודעה מהזכיין שלה ברוסיה, כי חוזה השכירות בחנות הממוקמת ברחוב היוקרתי טברסקיה, סמוך לכיכר האדומה, עומד להסתיים באוקטובר - וכי בעלי הנכס דורשים העלאה בשכר הדירה, "שתביא ליותר מהכפלת שכר הדירה הקיים כיום. הפעלת החנות בתנאי השכירות המוצעים אינה כלכלית, ולפיכך צופה החברה כי החנות תיסגר במהלך הרבעון הרביעי השנה".



לחנות הדגל במוסקווה, שנחשבת לאחת החנויות היפות והמושקעות של הרשת בחו"ל, חשיבות גדולה בבניית המותג קסטרו בקרב האוכלוסייה הרוסית. קסטרו פועלת ברוסיה מ-2004 ומפעילה תשע חנויות במדינה, מהן שתיים נוספות במוסקווה. הזכיין הרוסי מחפש בימים אלה מיקום חדש לחנות הדגל. קסטרו, שבשליטת גבי ואתי רוטר, מפעילה 146 חנויות, מהן 47 בחו"ל, רובן באמצעות זכיינים. בגרמניה מפעילה הרשת את החנויות בעצמה עם שותף מקומי, וכעת גם בשווייץ היא תעבור למודל של הפעלה עצמית. ביוני התחילה החברה להפעיל באופן עצמאי את החנות, לאחר שלא היתה מרוצה מפעילות הזכיין במדינה. לפי דו"ח הדירקטוריון, בתום תקופה של 12 חודשים - או אף לפני כן - תחליט החברה אם לסיים את הסכם ההתקשרות עם הזכיין ולהפעיל את הרשת בשווייץ באופן עצמאי.



הכנסותיה של קסטרו עלו ברבעון השני של 2007 ב-3.5% בלבד ל-133.7 מיליון שקל. הרווח הגולמי עלה ב-7.8% ל-80.9 מיליון שקל, ושיעורו עלה ל-60.5% לעומת 58% ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי של קסטרו זינק ברבעון השני של השנה ב-71% ל-14.4 מיליון שקל. זאת עקב הכנסות מימון נאות של כ-6 מיליון שקל, לעומת הוצאות מימון של 4.5 מיליון שקל ברבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully