וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקיור חתמה על הסכם מהותי ראשון בצרפת: תשווק לקורטינה תוכנות בהיקף של 700 אלף יורו עד 2008

נתן שבע

11.9.2007 / 10:40

אפליקיור שהונפקה לפני ארבעה חודשים איבדה כמעט חמישית משוויה



אפליקיור, המתמחה בפיתוח פתרונות הגנה אפליקטיוויים לאתרי אינטרנט ואפליקציות ארגוניות חתמה, על הסכם מהותי ראשון בצרפת להפצת תוכנת dotDefender. ההסכם המחייב נחתם עם חברת ההפצה הצרפתית קורטינה, ובמסגרתו התחייבה קורטינה למכירת התוכנה בהיקף של כ-700 אלף יורו עד לסוף שנת 2008.



חברת קורטינה נחשבת לאחת המפיצות של מוצרי אבטחה בצרפת, ומתמחה בייעוץ ויישום פתרונות אבטחה ועמידה ברגולציות. החברה עובדת בעיקר עם ספקי שירותי אירוח וחברות גדולות (enterprise). החברה מספקת ללקוחותיה פתרונות אבטחה ושירותי ייעוץ.



פתרון dotDefender של אפליקיור מותקן על גבי שרתי אינטרנט ומונע מגוון רחב מאוד של איומי אבטחת מידע מניעת חשיפת מידע עסקי, שימוש עוין, או השבתת פעילות האתר.



אפליקיור, וגייסה בהנפקה לפני ארבעה חודשים כ-11 מיליון שקל, איבדה כמעט חמישית משוויה ל-53 מיליון שקל. אפיליקיור, שהחלה לרשום הכנסות ראשונות במחצית השנייה של 2006, סיימה את השנה שעברה בהפסד של 3 מיליון שקל. במחצית השנה ראשונה של שנת 2007 תפח ההפסד ל-4.4 מיליון שקל ונרשמו הכנסות של 57 אלף שקל.

מנכ"ל אפליקיור, יעקב שרבן, אמר כי "אנחנו גאים להיבחר על ידי החברה המובילה בפתרונות לאבטחת שרתי אירוח בצרפת. קורטינה הכירה ביתרון הייחודי שאנחנו מציעים לאבטחת אפליקציות עבור ספקי האינטרנט. בחודשים האחרונים פעלנו בהצלחה בשוק זה, קורטינה לקחה על עצמה התחייבות כספית משמעותית לאחר בדיקת שטח קפדנית של צרכי הלקוחות שלהם.?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully