וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקספון קיבלה רישיון ממשרד התקשורת לספק שירות שליחת SMS למספרי טלפון סלולרי בחו"ל

ערן גבאי

11.9.2007 / 12:41

תוזיל משמעותית את משלוח ההודעות הבינלאומיות; כמות ההודעות היוצאות מישראל - יותר מ-100 אלף הודעות ביום



חברת קיבלה רישיון ממשרד התקשורת לספק שירות שליחת SMS למספרי טלפון סלולרי בחו"ל. הרישיון מאפשר לחברה לשווק מסלולי תמחור חדשים, ובחברה מצהירים כי הדבר יוביל לירידה משמעותית נוספת של עשרות אחוזים בתחום משלוחי הודעות ה-SMS הבינלאומיות.



בחברה מדברים על ירידה אפשרית של כ-20 אגורות במחיר המשלוח, בכפוף להסכמים שייחתמו עם מפעילות הסלולר. אופן משלוח הודעות ה?SMS הבינלאומיות יהיה זהה למה שקיים עד כה, למעט חיוג הקידומת 018 לפני המספר, דבר שינתב את משלוח ההודעה דרך תשתיות אקספון 018.



מנכ"ל אקספון 018 החדש, רוני חליבה, אומר כי "קבלת הרישיון תהווה מהפך בשוק משלוח הודעות SMS בינלאומיות, מאחר שעד היום היו חברות הסלולר הספקיות הבלעדיות במתן השירות. אקספון 018 תוכיח שלמחיר משלוח הודעת SMS בינלאומית יש עוד לאן לרדת".



כמות משלוח הודעות ה-SMS היוצאות מישראל מוערכת ביותר מ-100 אלף הודעות ביום ובאקספון מעריכים כי כמות זו רק תלך ותגדל. בימים אלה נערכת אקספון אל מול המפעילים הסלולרים, טכנולוגית ועסקית, לצורך מימוש הרישיון ואספקת השירות.



קבוצת אקספון העולמית הודיעה באחרונה על רכישת חברת תקשורת בדאלאס, חברת NTS Communications, תמורת 42 מיליון דולר, במהלך שיגדיל את המיקוד העסקי של החברה בשוק האמריקאי. במקביל, בוחנת הקבוצה את מכירת האחזקה בפעילות בישראל. בין היתר, מנהלת החברה שיחות עם בזק בינלאומי למכירת הפעילות בישראל לפי שווי חברה של כ-20-15 מיליון דולר.



הפעילות של אקספון בישראל החלה בדצמבר 2004. החברה פועלת בתחום אספקת שירותי שיחות בינלאומיות, והיא שמרה ברבעון השני של 2007 על רמת צמיחה של 55% עם הכנסות של כ-1.95 מיליון דולר והכנסות כוללות של 3.96 מיליון דולר מתחילת השנה - צמיחה של 60.9%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully